Gå til innhold

Juhuuu!!! Da er jeg klar for første UL!!!

Anbefalte innlegg

Og er kjempespent!!!

Nå skal jeg få se om det virkelig er liv i magen min...kan nesten ikke tro det!!! I tillegg er det spennende om det er én eller to der inne!!! Satte inn to IVFegg på Trianglen i Køben for drøye 5 uker siden. Imorgen er jeg 7+4 og lenger komt enn noen gang før!!! Har dessverre opplevd 3SA i et tidligere forhold, så klarer ikke helt å glede meg over graviditeten ennå. Men - kjenner følelsen begynner å komme snikende nå :) :) :) Krysser alt jeg har for morgendagen og at alt ser flott og fint ut - så er alt velkomment her hos meg - uansett om det blir én eller to :)

Fortsetter under...

Ja....den gleden ble kortvarig...Var dessverre en MA. Fosteranlegget hadde sluttet å utvikle seg så må inn til sykehuset for å igangsette abort :(

Livet er dritkjipt akkurat nå!!!

Dette var ufattelig triste nyheter sunshinebaby. Det var jo ikke sånn dette skulle gå, forstår veldig godt hvor kjipt livet føles nå...jeg vet at det ikke er så mye å si som kan trøste deg akkurat nå...men bare grin å få det ut.

stor stor klem til deg

Nå sitter jeg her med tårer i øynene, Sunshinebaby. Føler virkelig med deg nå. Skuffelsen må være så enormt mye større når du har tro på forsøket.

Jeg skal på UL i morgen, da er jeg 12+6. Gruer meg selv om jeg også har en god følelse. Selv om de rundt meg som vet om graviditeten sier at det helt sikkert går bra, så vet jo jeg (og vi her inne) at det ikke er en selvfølge.

Kan jo ikke gi deg noen råd i en sånn situasjon,men jeg håper du får rom og ro til å slippe løs følelsene du har inni deg nå.

Stor klem fra

nei huff så trist! livet er så urettferdig noen ganger!

jeg håper du kommer deg greit gjennom dette! ikke gi opp - det blir din tur til slutt også - noen må bare jobbe litt lenger enn andre for å bli foreldre - dessverre!

stor trøsteklem fra meg!

Annonse

Uff nei så trist og urettferdig :(

Du må få ut tårene og ikke la det bli liggende inni hjertet, så får vi håpe at du orker en runde til.

Lykke, lykke til

Og gooood trøste klem fra meg

Hei alle kjekke, flotte damer her inne!

Tusen takk for mange trøstende ord. Det varmer.

Jeg ligger her på sofaen og griner det ut. Med en abortpille i skjeden og en paralgin forte i magen... Hadde med meg ei god venninne på sykehuset - hvor vi forøvrig møtte nok en venninne i samme ærend :-( Får annen venninne på besøk senere i kveld så jeg kan grine på skulderen til. Har et stort og godt nettverk rundt meg.

Men - jeg skal i alle fall ikke gi meg nå!!! Har to egg på frys og de skal garantert brukes. Og går ikke det heller kjenner jeg at jeg vil gå for en 3-pakk. Nå har jeg kommet så langt i denne prosessen med å ville bli mor at jeg skal IKKE gi opp nå!!!

Rart hvordan jeg kan kjenne at kamplysten våkner og kommer fram. Jeg som var så redd for å klappe helt sammen om dette skulle skje... Men - vet jeg skal gi meg selv tid til å sørge, grine og hyle. Gikk på en stjernesmell etter de ene SA'en med å forsøke fortrengningsmetoden....så det prøver vi ikke igjen. Men - jeg SKAL i mål til slutt!!!

Lykke til til alle dere andre også, som enten er gravide, rugere eller på vent. Vi fortjener jamen hver vår baby - og vel så det!!!

Klem fra

Ja, huff dette var trist å høre. Jeg hadde virkelig tro på at det skulle gå den riktige veien for deg denne gangen. For troen er viktig å ha med seg for å skape gode betingelser for spiren/e. Og den troen tror jeg du har sterkt i deg.

Nå må du huske at mulighetene absolutt er der, og at du har bevis på at du kan bli gravid. Det er bare det at du må prøve nok ganger :-)

Flott at du har de ressursene i deg at du kan sørge over at det ikke gikk denne gangen og slippe tårene ordentlig frem. For så å kjenne at du vil ikke gi opp og gå på med ny giv. Det er flotte og viktige krefter du har med deg der. For dette skal du klare!! Du har alt det i deg - sunshinebaby superwoman :-)

Du kommer i mål til slutt :-)

Stor god klem til deg som skal klare :-)

Annonse

Så trist å høre Sunshinebaby70!!!! Men så lenge kamplysten er på plass igjen, kommer dette garantert til å ende med en liten baby til slutt :-)).

Jeg har akkurat ringt og avtalt time m CFC for å høre om det er noe vits i å prøve IVF en gang til, blir spennende å høre hva de sier.

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...