Gå til innhold

Første UL imorgen tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tar jeg straks kvelden - og imorgen tidlig finner jeg ut om dette er "liv laga" - og om det er en eller to små der inne i magen min :) Satte inn to flotte firdelte IVFegg i Danmark for en tid tilbake og er imorgen 7+4. Har hatt 3SA i tidligere samboerforhold, men aldri kommet så langt som nå :) Får håpe det skyldtes dårlig kombo med meg og eksen og at Mr. Donor har gjort susen for en gammel dame :) Kjenner jeg har et svært nøkternt forhold til hele graviditeten enn så lenge... Men - ser jeg liv imorgen kan jeg vel begynne å glede meg mer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OoOo Spennende! Skjønner ikke hvordan du klarer til å sove i natt!!

Gratulere og masse lykke til imorgen!!

Skrevet

Så spennende:)

Du må oppdatere oss i morgen da! :)

Masse lykke til!

Skrevet

Lykke til i morra, håper begge eggene har funka, for det er koselig med tvillinger!:P

Skrevet

Ønsker deg all hell og lykke i dag! Jeg er sikker på det går fint, håper du får det som du ønsker deg : )

En klem på din vei!

Skrevet

NEEIII!!!!! Det var MA :(

Dessverre var det et lite og veldig dødt foster inni magen min :( Hadde sluttet å vokse etter 5,5 uker, så nå må jeg inn for å få igangsatt en abort...Ikke akkurat noe å gå hjemme og vente på.

Livet er utrolig kjipt akkurat nå :(

Heldigvis har jeg to egg på frys...får håpe på dem da etter jul engang.

Skrevet

Svært trist å høre :((( Goklem til dæ!!!

Skrevet

NEI NEI NEI

uff det var trist å lese,

livet er ikke rettferdig bestandig men det kommer nok til klaffe neste gang skal du se, ønsker deg lykke til videre.

Trøsteklem

Skrevet

Det var kjempetrist å høre :( Stor klem til deg! Håper du har noen som kan være der for deg nå.

Skrevet

Hei snille damer. Tusen takk for støttende ord og tanker :)

Det går ganske bra og jeg skal ikke gi meg ennå...blir flere forsøk! Men - skal la meg selv få sørge og grine dette ut. Det er viktig. Har heldigvis mange støttende venner og familiemedlemmer rundt meg, og det kjennes godt :) Ble sykemeldt ut uka så jeg har tid til å være lei meg og gjøre akkurat som jeg vil. Sove lenge, grine, være her på nettet og klage litt på de forum der det passer seg. Sjekker ut herfra nå, vil ikke skremme andre nygravide med mine erfaringer.

Lykke til alle andre her på 1. trimester! Måtte ingen oppleve det samme!

Skrevet

Var trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller. Da må du kose deg masse med smågodt og benytte deg av de rundt deg. Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...