Gå til innhold

link om kvikksølv for de som IKKE har tatt vaksinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjelve skjelve, her må man visst bare slutte med å spise fisk og en mengde annen mat, operere ut evt. fyllinger med amalgam og for ikke å snakke om vaksinene vi fikk som spebarn. Det står antagelig om minutter før hele Norge går rundt med Alzheimers.....!

JA, kvikksøv er skadelig, men ikke i disse mengdene!

Skrevet

Hvem er det som lurer hvem, sier jeg bare.

http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=39542

"Folkehelseinstituttet opplyser at ingen av de vaksinene som har markedsføringstillatelse i Norge i dag, innholder thiomersal."

Sitat Anne Grete Strøm-Erichsen, 07.03.2008.

Kjenner jeg blir dårlig av dette. Hun var vel forsvarsminister på den tida, og når hun så blir helseminister ett og et halvt år seinere, får pipa en helt annen lyd. Da skal plutselig alle få sprøyter med thiomersal?? Meget mistenkelig.

Skrevet

Der kom det steike meg inn et nytt mellomrom. Men dere skjønner poenget.

Skrevet

Til anonym nr 2; ja, faktisk burde ingen gå med munnen full av amalgam - de lekker kvikksølv litt og litt. Spesielt for de som tygger tyggegummi dagen lang...

Og angående fisk og mat, så må man skille mellom organisk og uorganisk kvikksølv. Det gjør en stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...