Gå til innhold

hjelp meg?ingenting er logisk nå!er jeg gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde mens 1 okt, varte kun i 1 1/2 da, tok en EL billigstrimmel hver dag fra 12 til 18 okt, ikke positive? pleier å ha positiv rundt 15 i måneden har en syklus fra 29 - 31 dager. alltid ømme bryster etter EL og til mensen, har ikke det nå heller,har hatt EL hver måned og ikke blitt gravid en eneste gang i år!

rundt den 20-24 okt, kjente jeg endel stikkinger i livmora, hadde ikke noen tester da,har hatt EL slim også så mulig EL var den gangen, her på fredagen fikk jeg kraftig smerter i magen, livmora og nedentil føltes som lyn nedslag.. varte i 10 min.

nå har jeg ingen symptomer som helst og mensen har ikke kommet... kan jeg være gravid?

når burde jeg teste, testet med graviditets test sist uke og de var negative.. selv om jeg kanskje innbilte meg en spøkelse strek...

håper noen kan få meg litt inn på skinner så jeg kan slappe litt av!

på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si...du burde nok ta en ny test. Har du flere el-tester kan du prøve med dem også, fordi de slår ut på hcg. Vi tok en test på dette igår med ei venninne som akkurat hadde testa svakt positivt og var 4+1 igår. El-testen slo MYYYYE sterkere ut enn gravitesten. Det sies at LH hormonet er svært likt på HCG hormonet. En annen venninne fikk erfare dette da hun testet positivt på graviditetstest når hun egentlig hadde eggløsning. Så på UL-timen hos legen ble hun satt 3 uker tilbake i termin...den er jo litt kjip! Men - flaks hun faktisk ble gravid da :)

Lykke til!!! Håper du er gravid :)

Skrevet

takk for svar, hadde jeg bare hatt eggløsningstester hadde jeg sjekket det,men er helt tom,

tenker jeg burde vente uansett, hadde mensen 1 okt, så mensen burde være her fra idag og ut uka, kanskje like greit å vente å se om,den kommer synes nipplene min har blitt litt mere ømme idag også, kjempe slitsomt altså , er i min 9 pp å håper ende¨lig på ett positivt svar har ikke så veldig lyst til å ta kikkhulls undersøkelsen som jeg står på vente liste å ta innen januar ;(

tar til meg alle lykke til som kommer!!!;o)

hilsen

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Vent med å ta test til det er ca 2 uker siden du hadde el-slim og disse smertene du. Da vil du være sikker på resultatet av testen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...