ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Som noen her inne sikkert har fått med seg, så fikk jeg en forholdsvis stor fødselsskade når Lillegutt ble født. Fikk analsxfinkter-skade grad 3c, og fikk i tillegg en lang rekonvalesens pga at deler av klippet ikke grodde riktig sammen. Jeg har nå gått og ventet på at tante rød skulle melde sin ankomst sånn at jeg kunne få tatt den operasjonen jeg trengte for å lukke såret, og i tillegg forhåpentlig fikse litt på endetarmen også. Så over til det gledelige! Jeg skulle sjekke underlivet igjen med speil for å se hvordan det så ut der nede. Det var lenge siden sist. Jeg forventet å se det som jeg alltid har sett; et hull omtrent midt mellom skjedeåpningen og endetarmen. MEN DET VAR IKKE DER!!! :-) Så kroppen har fikset seg selv! Riktignok er det fortsatt veldig tynn hud der, men det er ingen åpning der i det hele tatt. Tenk, det tok kroppen min 6 mnd å reparere seg selv! Men Gud så glad jeg er for at den klarte det! Jeg må nok fremdeles ha en operasjon for å fikse endetarmen sånn at jeg slipper å lekke luft, men jeg MÅ ikke ta den nå. Jeg er virkelig IKKE klar for mer smerter under denne permisjonen. Jeg hadde et smertehelvete de 3 første mnd etter fødsel, og nå vil jeg bare være en 100% oppegående mamma for Lillegutten min Så til alle dere som evt sliter med grokjøttet Det kan fint leges med litt tid! Jeg har hatt 2 gynekologer som har sett på meg, og de har etterhvert trodd at det ikke ville gro selv siden det tok så lang tid.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 så bra! gratulerer, om det er det riktige ordet. bra er det for deg og for barnet som får en mor på 100% resten av permisjonen
Cruella De Vil Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hei, så bra at alt gikk bra til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå