Axus' girlfriend Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Ok, her er situasjonen. Ikke planlagt, men vi skal gjøre det beste ut av det. Er blitt gravid igjen, ca7 uker på vei. Jeg studerer og jobber deltid, mens samboeren min jobber fulltid. Han ønsker gjerne at jeg skal prøve å fullføre skolen mens han tar permisjonen - har en eksamen og bacheloroppgave de første 8mnd av babyens liv, og satser på å lese og være hjemme hele dagen med de to. Problemet nå er at samboeren min har fått permiteringsvarsel...det vil jo si at lønnen reduseres betraktelig, og jeg regner med dette påvirker permisjonspengene også. STORT problem, da det går sånn akkurat i rundt allerede. I tillegg vil jeg ikke ha muligheten til å fortsette i deltidsjobben min, da jeg faktisk vil være til stede for mine to små selv om jeg fortsetter i skolen. Så der forsvinner det noen tusenlapper til. Noen som vet av noen "smutthull" som kan hjelpe oss? Hva kan vi ha rett på av økonomisk hjelp? Vi har leilighet og bil. men regner nesten med at bilen må selges om det bli langtidspermitering på samboeren. Liker ikke at situasjonen skal være så vanskelig. Husker godt forrie gang jeg var gravid, var jo i en lykkeboble fra dag 1. Håper på noen gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå