ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Har testet positivt i 3 dager nå og föler meg helt klart gravid, men det er jo tidlig (IKM mellom 29 okt. og 2.nov). Tar en CB m/ukesindikator i morgen også (blir den også positiv, flytter jeg inn hit :-)) Jobber netter på et sted der det kommer svineinf.pas. hver natt. Rakk ikke ta vaksinen, för jeg fikk positiv test. Vet ikke hvor lett det er å tilrettelegge på jobben heller.Vil jo egentlig ikke at noen på jobben skal vite noe ennå, men heller det enn å skade spiren. I tillegg er jeg ganske kvalm om natten/tidlig morgen, så vet ikke om nattjobbing vil funke. Bruker også medisiner, som jeg må spörre om jeg kan ta som gravid. Er det litt vel tidlig å ringe legen om dette allerede i morgen?
nurket4a Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg syns du skal ringe legen og få deg en time slik at du kan spørre om disse tingene. Jeg ringte ganske tidlig for å høre når jeg skulle ha første kontroll og slikt. Har heller ikke fått tatt vaksina så kjenner jo at jeg er skeptisk til hva jeg skal gjøre hvis den kommer på jobb. Er lærer så har jo ganske stor sjanse for å bli utsatt. Vurderer da å få sykemelding og heller fortelle grunnen på jobb.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Ok, takk for svar Håper ikke du unngår stor smittefare på jobben din da... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå