Gå til innhold

For tidlig å ringe legen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet positivt i 3 dager nå og föler meg helt klart gravid, men det er jo tidlig (IKM mellom 29 okt. og 2.nov). Tar en CB m/ukesindikator i morgen også.

Jobber netter på et sted der det kommer svineinf.pas. hver natt. Rakk ikke ta vaksinen, för jeg fikk positiv test. Vet ikke hvor lett det er å tilrettelegge på jobben heller.Vil jo egentlig ikke at noen på jobben skal vite noe ennå, men heller det enn å skade spiren.

Bruker også medisiner, som jeg må spörre om jeg kan ta som gravid.

Er det litt vel tidlig å ringe legen om dette allerede i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om hva de andre synes, men jeg testet positiv siden torsdag, og jeg skal ringe legen imorgen. Jeg går også på noen medisiner som må sannsynligvis vekk og synes det er viktig å prate med ham så fort som mulig.

Synes også du burde gjør det. Better safe than sorry!!

Skrevet

Ok, da gjör jeg vel det.

Og igjen, det var jeg som skulle hete "Alltid usikker". Du kunne heller hete "Alltid sikker" :-)

Takk for svar!

Skrevet

HAHA Det eneste jeg er sikker på er at jeg er hysterisk redd for alt!!

Kommer ikke til å slå meg til ro før ihvertfall slutten av 1.trimester, hvis jeg kommer så langt! Skal prøve å få meg en UL så tidlig som mulig . koster det det koster vil!

Har foreløpig termin utifra siste mensen på 08.07 - regner med at du blir rundt det samme?

Lykke til :)

Skrevet

Ring legen du:) Synes ikke det er for tidlig.

Skrevet

Når har du tenkt å gå på UL, hvis jg får love til å spørre?? :)

Lykke til med legen morgen, dere :) Better safe than sorry ;)

Skrevet

Jeg er 4+5 idag tror jeg, skal nok vente til jeg er 7-8 uker hvis ikke jeg blir helt gal før da.

Med førstemann fikk jeg UL 6+3 på sykehuset fordi jeg ble så urolig - og da så alt bra ut. hjertet banket, var fantastisk. Synes også det er kult at dattera mi har et bilde i boka si hvor hun er bare 5,5mm lang eller noe sant.

Skrevet

Tror termin vil være ca 24.juli, men tör nesten ikke snakke om termindato för jeg har testet ENDA en gang og ser det svart på hvitt!! hehe... ja, det er jeg som er alltid usikker! :-)

UL vil jeg nok ta i uke 7 eller 8, når man kan se hjertet slå ;)

Takk for gratulasjoner!

Skrevet

Rettelse: 14. juli :-)

Skrevet

Når har du tenkt å gå på UL, hvis jg får love til å spørre?? :)

Lykke til med legen morgen, dere :) Better safe than sorry ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...