Gå til innhold

Vet du hva som er EKSTREMT turn off i en mann, sånne lyse mann med helt blasse øyenvipper... Det er faen meg grisestygt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk styg på jenter og barn også, men jenter kan i det minste bruke mascare for å avhjelpe situasjonen...

Det er SÅÅÅ stygt. Usjameg.

Skrevet

De er da finere enn de stygge, mørke halvapene fra somalia, irak, pakistan etc. da.Lyse menn ser da i det minste ut som mennesker,og ikke som om de er i nærslekt med aper:-)

Skrevet

Og dette skal være et forum for voksne damer med barn?? jaja.... mye rart man skal bruke tiden sin til :)

Skrevet

De styggeste folka (personlighetsmessig) er folk som skriver så teite innlegg som HI og den første som svarte på innlegg her...!

Skrevet

Javel...Hva er sånne lyse mann? Høres ut som du ikke helt vet om det er en mann eller mange sånne???

Mannen min har ganske lyse vipper. Jeg syns han er veldig kjekk og sexy.

Mennesker som rakker ned på andres utseende det er usexy det!!! Enten det er pga hudfarge eller noe annet. Æsj kvalmt er det!

Skrevet

Noe sier meg at du også er ekstremt turn-off!

Og at du er veldig, veldig umoden.

Kan tenke meg at du nå sitter og gnir deg i hendene, og tenker at du klarte å oppnå det du ønsket, nemlig å provosere. Du tenker at dette innlegget bare var for "GØY", OG AT DU SLEVFØLGELIG ER EN MODEN, REFLEKTERT OM EMPATISK PERSON!

Men vet du; Bare det at du tar deg tid og bry til å skrive et slikt innlegg, forteller ganske mye om deg som person.

Innerst inne har ikke du det noe godt med deg selv. Vokt mine ord:)

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis utseende som er attraktivt hos en mann. Væremåte, personlighet, verdier, karisma, autoritet osv har mye å si. Er det to menn hvor den ene er klassisk kjekkas med en drittsekk personlighet, og den andre er mindre kjekk med en attraktiv personlighet, så ville jeg ha gått for den siste.

Det samme gjelder kvinner. Man kan være så pen som bare det, men er man ei rotten heks så faller man noen hakk i verdi i mine øyne. Akkurat som en mindre pen dame med en fin personlighet blir enda vakrere. Mine tanker om temaet.

Virker mer som HI følte seg truffet av de tdligere trådene og ville lage en mot-tråd. Tro om du fikk noe ut av dette i det hele tatt, ser ikke sånn ut..

Skrevet

HI , kanskje du skal lære deg å skrive rent før du kommer med et innlegg?? , enten er det dysleksi ute å går, eller så er vel du en av disse apene som er kommet inn i landet.

Skrevet

Jeg syntes det er pent med lyse bryn og vipper. Virker så rent, uskyldig og nordisk...

Skrevet

Lyse vipper er best, ingen protest!

Skrevet

Sånn Bjørn Dæhlie-type mann? Rød hud, hvitt/rødt hår, lyse øyenbryn og vipper? Syns ikke det er så lekkert jeg heller, men jeg hadde helt sikkert kunne falt for en sånn mann hvis han hadde alle de riktige personlige kvalitetene.

Syns forøvrig bjørn dæhlie er en av de minst attraktive mennene ever.

Skrevet

At man diskuterer meninger er en ting, men SMAKEN?? Og hva man tenner på og ei?? Jeg fatter det bare ikke. Har du virkelig ikke skjønt at smaken er DELT?? Eller kan du bare ikke akseptere at andre har en annen smak? Hvis noen først tenner på f.eks støvler, så klarer du ikke å overbevise dem om at det du tenner på er BEDRE.

Rare folk, altså..

Det samme gjelder forresten navn, så velg akkurat det navnet du vil, men ikke forvent at alle andre skal like det. Og det trenger de heller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...