Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker sist gang jeg ble gravid brukte jeg solvipect. Ønsker nr 2 nå, og tenkte jeg skulle prøve det igjen. Men klarer ikke huske hvor mye og ofte man skulle ta det? Noen som vet???? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men bare lurer på hvorfor du tar det når du vil bli gravid??

Hilsen en som bare spør fordi jeg lurer:)

Skrevet

Jeg trodde også at det var en god ide med solvipect da jeg skulle bli gravid med førstemann... sa det til gynekologen min da jeg skulle fortelle om alt jeg hadde prøvd og hun bare lo av meg:)

Så helt unødvendig å bruke hostesaft når du prøver å bli gravid det har ingenting for seg:)

Lykke til!

Skrevet

er faktisk flere kjente av meg som har tatt hostesaft i forhold til det å blir gravid, å blitt gravide.

Har noen med slimhinner å gjøre.. Men er jo ikke noe som er bevist at virker da =) Men tro kan flytte fjell;)

Skrevet

Joda så lenge en har troen og prøver når en har eggløsning så er nok sjangsen der, men jeg fikk iallefall beskjed om at det der bare var noe tull og hostesaft skulle brukes for hoste og ingenting annet :) ( huff var litt flaut å sitte der etter å ha supet hostesaft i noen mnd:)

Men det skader jo ikke heller så prøv i vei:)

Skrevet

hehehehe.. men leste faktisk om det på en nett side også.. Klart vi prøver jo alt som vi tror kan hjelpe oss =) Det gjør ihvertfall jeg !! Har ikke prøvd hostesaft , men har tenkt på det ! hehe

Skrevet

sist gang jeg var gravid hadde vi prøvd noen mnd, men ble først gravid etter å tatt solvipect, kan jo være tilfeldig, men prøver igjen jeg, :-) Men hvor ofte og mye skal jeg ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...