trixieee Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 hei hei alle sammen:) Vil først begynne med å si hvor kjekt det er å ha dere:) Jeg er en jente på 23 år som har utrolig lyst på et lite barn. Har ingen fra før! Jeg hadde en SA i uke 8 i juni 09 (Den gangen traff vi på første pp). Jeg fikk mensen etter 6 uker, og vært prøver siden.. Syklusen min er blitt svært ustabil siden dette:( Har alltid hatt en syklus på 28 dager og EL på dag 14, ALLTID! De to siste mnd. har jeg ikke funnet EL. Jeg har testet med CB i ca 14 dager, begge gangene, og alle er like negative! Hva er det som har skjedd? hvorfor er det ingen EL. å finne? Denne mnd. hadde jeg smerter og EL. slim i 3/ 4 dager, men ingen posetiv test! Blir så lei meg:( Må vel legge til at jeg stresser med å finne EL. og ikke minst med å bli gravid - Tenker ikke på annet, men det er jeg vel ikke alene om!? Er det noen som har opplevd at ikke CB slår ut, men likevel blitt gravid? Eller lignende opplevelser? Eller evt tips? Setter stor pris på svar:D Klemmer fra meg:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg testet i 14 dager med billig strimler, men fant aldri EL. Tenkte håpet var ute, men har hatt positiv graviditets-test i 3 dager nå :-) Det kan hende du har kort LH-stigning, slik at du bör teste morgen og kveld. Også er det viktig å holde på urinen og ikke drikke noen timer i forveien. Har lest at så lenge man ikke har syklus lengre enn 35 dager, så skal man ha EL uansett om man finner det eller ikke. Personlig synes jeg den EL-testingen skapte mer frustrasjon og styr enn oppklaring. Lykke til =)
trixieee Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Ååå så kjekt å høre Nå ble jeg beroliget! Helt enig med at den EL-testingen bare skaper frustrasjon, men måå liksom bare teste- rett og slett blitt avhegig Tusen, tusen takk for svar!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Bare hyggelig å være til hjelp, vettu :-)
trixieee Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Gratulerer med spiren forresten, så kjekt! hvordan går det med dere? Jeg likte veldig godt denne setningen: "Har lest at så lenge man ikke har syklus lengre enn 35 dager, så skal man ha EL uansett om man finner det eller ikke." Håper og tror dette stemmer;) XXX hehe..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Ja, det har jeg lest flere steder at gynekologer og jordmödre har sagt, når jeg googlet om det. Takk,går bra med oss :-) Er tidlig enda, da, så jeg tör ikke slippe jubelen fullstendig lös ennå.
trixieee Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Så flott Jeg forstår det godt, men prøv og nyt tiden Ønsker dere masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå