Gå til innhold

Ingen EL?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei alle sammen:) Vil først begynne med å si hvor kjekt det er å ha dere:)

Jeg er en jente på 23 år som har utrolig lyst på et lite barn. Har ingen fra før! Jeg hadde en SA i uke 8 i juni 09 (Den gangen traff vi på første pp). Jeg fikk mensen etter 6 uker, og vært prøver siden.. Syklusen min er blitt svært ustabil siden dette:( Har alltid hatt en syklus på 28 dager og EL på dag 14, ALLTID!

De to siste mnd. har jeg ikke funnet EL. Jeg har testet med CB i ca 14 dager, begge gangene, og alle er like negative! Hva er det som har skjedd? hvorfor er det ingen EL. å finne? Denne mnd. hadde jeg smerter og EL. slim i 3/ 4 dager, men ingen posetiv test! Blir så lei meg:(

Må vel legge til at jeg stresser med å finne EL. og ikke minst med å bli gravid - Tenker ikke på annet, men det er jeg vel ikke alene om!? ;)

Er det noen som har opplevd at ikke CB slår ut, men likevel blitt gravid? Eller lignende opplevelser? Eller evt tips?

Setter stor pris på svar:D

Klemmer fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet i 14 dager med billig strimler, men fant aldri EL. Tenkte håpet var ute, men har hatt positiv graviditets-test i 3 dager nå :-)

Det kan hende du har kort LH-stigning, slik at du bör teste morgen og kveld. Også er det viktig å holde på urinen og ikke drikke noen timer i forveien. Har lest at så lenge man ikke har syklus lengre enn 35 dager, så skal man ha EL uansett om man finner det eller ikke.

Personlig synes jeg den EL-testingen skapte mer frustrasjon og styr enn oppklaring.

Lykke til =)

Skrevet

Ååå så kjekt å høre :) Nå ble jeg beroliget!

Helt enig med at den EL-testingen bare skaper frustrasjon, men måå liksom bare teste- rett og slett blitt avhegig :o

Tusen, tusen takk for svar!

Skrevet

Bare hyggelig å være til hjelp, vettu :-)

Skrevet

Gratulerer med spiren forresten, så kjekt! :D hvordan går det med dere?:)

Jeg likte veldig godt denne setningen: "Har lest at så lenge man ikke har syklus lengre enn 35 dager, så skal man ha EL uansett om man finner det eller ikke." Håper og tror dette stemmer;) XXX hehe..

Skrevet

Ja, det har jeg lest flere steder at gynekologer og jordmödre har sagt, når jeg googlet om det.

Takk,går bra med oss :-) Er tidlig enda, da, så jeg tör ikke slippe jubelen fullstendig lös ennå.

Skrevet

Så flott :)

Jeg forstår det godt, men prøv og nyt tiden :) Ønsker dere masse lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...