Gå til innhold

Lurer på om noen vil spå meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.dato (meg): 010686

F.dato mann: 041185

Lurer på om noen kan spå meg ang graviditet. Om jeg er gravid nå, eller når jeg vil bli gravid?

Har veldig lyst til å få en beskrivelse av meg som person ++

Tusen takk på forhånd

Er veldig spent på dette :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne vite både positivt og negativt :-)

Skrevet

Kom på noen ting til som jeg gjerne vil tilføye i rekken av spørsmål?

Vil det bli gutt eller jente om jeg (noen gang) blir gravid? Vil barnet bli friskt? Hvor mange barn kan jeg få?

Kan du se noe om parforholdet, jobb, økonomi?

Blir veldig glad om noen har tid til å spå meg :-)

Skrevet

Heisann;)

Føler ikke noe graviditet på deg nå nei, ser ut til at du kan bli gravid i des/jan mulig februar...

Har du barn fra før? føles nemlig ikke sånn da:P men;)

Jeg føler at du er ei veldig sprudlande jente, du har masse energi og mange "baller i luften"...Du stiller opp for andre og sier ikke nei om noen spør om hjelp til noe...Men du liker også å ha det stille og rolig rundt deg, kan virker som du innimellom (ikke ofte men) trenger litt tid å tenke og bare slappe av...

Du er en "Livsnyter" om jeg kan kalle d det:) liker å tenke positivt, ta tingene som de kommer....

Jeg ser en veldig skarpt rødfarge rundt det, aner ikke hva det står for, det kan vere at du liker den fargen, eller at huset der dere bor er den fargen, bilen etc...får bare sterkt opp den...Men tror også at du og mannen har et fint forhold. Virker som han er en litt mer rolig og jordnær type, så det kan se ut som dere utfyller hverandre der...

Tror det kommer ei jente til dere jeg...som ligner mammaen sin;)

Var det jeg fikk opp nå, spent på å se om d stemmer eller om jeg er helt på villspor...

Lykke til

klem:)

Skrevet

Hei

Takk for svar:-)

Har nok ingen barn fra før, men håper det kommer noen snart:-) Koselig at du ser ei jente som vil komme. Håper du har rett :-)

Du beskriver meg godt, og ja, jeg trenger ofte tid til å tenke og slappe av (alene).

Rødfargen blir jeg ikke helt klok på, men det kan hende jeg kommer på noe etterhvert:-)

Han er nok roligere og mer jordnær enn meg.

Kanskje du ser noe mer nå?

Tusen takk uansett

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...