Gå til innhold

Smålig og patetisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er utrolig patetisk av dere som har så mye stygt å si til de som røyker under svangerskap, og spesielt dem som prøver å slutte! Har lest en del av innleggene her og blir helt sjokkert. Tenk å få seg til å si noe sånt som at noen ikke fortjener å få være mamma, eller at man er egoistisk og dårlig mor.. Fy f...!!!!! Det må være folk som har sinnsykt dårlig selvtillit som får seg til å si noe sånt til andre. Ta tak i deres egne problemer og la folk være ifred! Dette er en debatt hvor de som røyker trenger noen å prate med og støtte/tips for å klare å slutte, eller rett og slett bare vil prate om det. Blir kvalm av å sitte å lese innleggene til alle de som sitter å tror de er perfekte og som har en syk trang til å rakke ned på andre!!!!!!! At der går an å ha så lite perspektiv på ting her i livet..Det finnes mange måter å tolke ting på og det finnes mange måter si ting på, og dere som hetser her inne har virkelig ikke valgt den rette måten!

Herregud noe så fælt, at det går an... Dere burde skamme dere!!!!!

Vil til slutt bare få si at jeg støtter virkelig ikke røyking under svangerskap, og man skal være stolt om man har klart å slutte, evt ikke røyker. men det gir deg ingen rett til å være ekkel og stygg mot andre mennesker!

Er det rart det er krig her i verden.. huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk like patetisk og legge ut sånne innlegg her,du er jo med på og lage krig m sånne innlegg!Du må slutte og rakke ned på ikke røkere!Dette forume er faktisk for alle,og alle har tale rett på hvilket forum de vil!

Skrevet

Jeg har faktisk ikke rakka ned på "ikke røkere" i dette innlegget. Jeg sier jo også at jeg støtter overhodet ikke de som røyker under svangerskapet. men å få seg til å si så masse stygt til de som legger ut noe her og som er fortvilt og vil ha hjelp for at de ønsker å slutte og har så dårlig samvittighet, det er skammelig!

Du må lese innlegget ordentlig før du beskylder noen for noe her. Jeg har pekt fingeren min på de som er stygge mot andre, og for noe de kanskje ikke forstår så godt! Ikke på de som ikke røyker, det du sier er tatt helt ut av sammenheng og urettferdig! Og ja, forumet er for alle, men jeg har lest så utrolig mye urettferdig her inne som jeg vil kalle for mobbing! Og det er IKKE slike ting dette forumet er ment for. Dette forumet er retta til de som faktisk vil diskutere det med røyking under svangerskap, ikke mobbe de som ikke klarer å slutte..

Synes du det er greit at noen sier til noen andre de ikke engang kjenner at de ikke fortjener å være mamma? "stakkars ungen din","du er ei dårlig mor" osvosv..Det er det værste du kan gjøre mot en mamma/vordende mamma..

Det innlegget jeg skrev her er heller ikke noe som er ment til dette forumet direkte, men jeg ville få fram hvor trasig det er at enkelte kan få seg til å si så mye stygt til andre...

Det var ikke min hensikt å starte noen krig med det innlegget, så da beklager jeg isåfall hvis det har blitt oppfatta sånn:(

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg må få påpeke at jeg syns det er patetisk, for å bruke dine ord, å være så krass i sine uttalelser, men ikke tørre å stå for de. Å komme med et innlegg som dette og ikke tørre å signere med nick er bare feigt!

"Er det rart det er krig her i verden"

Mener du alvorlig at ditt innlegg er et fredsbringende innlegg som skaper mindre krig enn de som sier at røyking under svangerskap er egoistisk?

Skrevet

Det kan være mange grunner til at en ikke ønsker å stå frem med nicket sitt, men det er ikke det som er tema her så det tror jeg du burde ta opp i en annen debatt.. Det er så vidt jeg ser valgfritt om en vil være anonym eller ei, men syns jeg har like stor rett til å uttale meg slik som jeg gjør fordeom. Og jeg står like mye for det jeg sier enten nicket mitt vises eller ei! Vil ikke kalle det feigt nei..

Hvilken forskjell gjør det for deg, som leser innlegget, om jeg signerer med nick eller ei egentlig? Synes det er ett utrolig teit argument som mange her inne bruker når de skal kommentere på saker som blir skrevet!

Jeg hadde heller ingen intensjoner om at det skulle være ett "fredsbringende" innlegg som du så fint kaller det, men jeg ville forsvare de stakkars mødrene som blir utskjelt så til de grader av en del bedrevitere her inne på grunn av at de røyker under svangerskap. Er det noe som virkelig burde blitt undertegnet på nick, så er det nettopp de som går til direkte personangrep på ett menneske og sier så mye stygt som jeg har sett her inne. Dette er jo ett forum for de som ønsker hjelp,veiledning,råd,motivasjon eller støtte når det gjelder røyking under svangerskap, ikke for de som ønsker å slenge all dritt de har på hjertet til ett menneske som sliter med noe de trenger hjelp til eller vil snakke om.

Jeg ville understreke hvor fælt jeg synes det er at enkelte får seg til å være så stygg med andre mennesker, og jeg vil tørre å påstå at slike holdninger og uttalelser er godt med på å lage krig her i verden!

• 4 uker senere...
Skrevet

Helt enig med deg anonym! Dette forumet burde bli brukt for å få råd og tips for å klare å slutte. Det er ikke så rart at man reagerer på det folk skriver for det er rett og slett respektløst. Trodde vi var voksne mennesker her jeg. Syns heller ikke det er bra å røyke i svangerskapet, men skjeller ikke ut folk fordi de ikke klarer og slutte. Da er det bedre å heller prøve å motivere de til å slutte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...