Gå til innhold

Irritert isjias nerve el i klem

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hadd d? ble d fort bra? hva jorde dere?

Gjest sug lut
Skrevet

Har. Ikke bra. Tygger ibux og håper på bedre tider.

Skrevet

hvordan kjennes d til deg? jeg har 2 stive og tunge føtter..gruer meg til å gå. også er den ene høyre foten nummen, bedøvd fra tærne og opp til over rompa.. men d er bare på høyre side..også kjenned foten varm ut og er ekkelt og svir hvis kommer borti noe kaldt med den

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, det er verre enn mitt - høres ikke ut som isjias-nerve slik jeg kjenner det. Ville fått det undersøkt. Jeg har vondt v bevegelse fra midt på skinka og utstråling ned bak låret til ca knehøyde, men ditt høres ikke bra ut i det hele tatt.

Skrevet

har d og legen mener d er en nerve som er irritert el i klem

Gjest sug lut
Skrevet

Men hadde han ingen ide om hva du skulle gjøre med det? Tvinne tomler til det går over?

Skrevet

Har innimellom skiveprotrusjoner på L4, og også smerter i isjiasnerven. smerter/stivhet nedover skinka og baksida av lår og legg er ofte kjennetegn på problemer med isjiasnerven.

For meg hjelper det å sove flatt på magen ei natt, da gir det seg oftest, samt en og annen oppknekk av kiropraktor. Har stramme muskler som er med på å dra skiven ut av rett posisjon, slik at den trykker på nerven.

For meg hjelper det dessuten å trene mye, og regelmessig, styrketrening.

Synes kiropraktor er genial på slikt, ville prøvd meg på et par behandlingstimer der:-)

Skrevet

lager han slike knake lyder? hater d,hehe

han mente var en nerve el noe som va i klem ja.. ville jeg skulle se d ann en uke. evt pencilin

Skrevet

Hehe, ja, det knekker godt hos enkelte, men er jo ikke farlig. Jeg liker knekkelyden, for da vet jeg at det kommer til å virke(på meg ihvertfall, basert på erfaring)

Penicilin er jo ikke noen fest for kroppen akkurat, så hadde villet unngå det, ihvertfall prøve kiropraktor først. De fleste slike ryggsmerter går over av seg selv, om man gir det tid, men er ganske kjipt å plages så lenge, så jeg liker quick-fix hos kiropraktor om det ikke går over ila en dag eller to av seg selv:-)

God bedring!

Skrevet

ikke noe i ryggen her. bare beina.. :(

Skrevet

eg har det samme som sug lut, men er blitt litt bedre i det siste, men er veldi opp og ned.

Skrevet

ja går vel ikke over av seg selv:(

Skrevet

kan man finne ut om den e i klem på røntgen? vanlig røntgen ,ikke mr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...