Gå til innhold

roper på Chaiemae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig å bli ropt på :-) Jeg må vel si at det etter forholdene går bra. Er nå 22+6 og det har vært et tungt svangerskap frem til nå. Har kastet opp siden uke 7 og utviklet etterhvert hyperemesis og ble lagt inn på sykehuset en uke. Er fremdeles kvalm men kaster heldigvis ikke opp så mye lengre. Har også fått bekkenløsning med gangvansker så hverdagen er tung. Gleder meg veldig til den lille tulla som kommer i mars og alt er selvfølgelig verdt alt slitet dersom man til slutt sitter der med en baby :-)

Hvordan går det med deg da?

ja nå var det lenge siden jeg har sett noe til deg- lurte færlt på hvordan det gikk :o) og gud å fort tiden flyr- tenk at du er så langt på vei allerede?? og så koselig at du skal få en jente da :o))

huff så kjedelig med den kvalmen og bekkenløsninga....jeg skjønner deg godt med bekkenet, jeg og fikk bekkenløsning med gangvansker fra dag 1 - gått på trening siden uke 16 hos fysioterapaut- men har måttet kutte ut all bekkentrening utenom basseng treninga da det rett og slett var for vondt - og ble bare værre av det! så jeg går nå rundt på krykker - og gleder meg stort til jeg er ferdig med å være gravid :o) ikke lenge igjen for min del, 29 dager i dag :o) skal på sykehuset i morgen for å fastsette leie, han ligger på tvers - så snur han seg ikke blir det keisersnitt om 2-3 uker - så jeg er veldig spent på hva de har å si- vil jo helst føde naturlig!

men ja helt enig - alt er heeelt verdt alt som følger med - gleder meg så til å møte den lille gutten i magen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...