Gå til innhold

Presentasjon. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år, har 2 gutter på 5 og 8 fra før, og samboer (36) har en sønn på 10. Nå vil vi ha et barn sammen. :) Jeg sluttet på pillen for to uker siden. Jeg er skikkelig utålmodig. :) Jeg jobber som barne- og ungdomsarbeider på skole, og studerer til lektor samtidig.

Hvem er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 23 år fra kristiansand, min samboer er 27 år og vi har bodd sammen i 3 år i januar!

Nå er vi klar for vårt 1 barn sammen etter huskjøpet, innflytting, oppussing o.l. nå er i boks!

jeg sluttet på pillen i juni/juli pga fare for blodpropp men vi har ikke prøvd å få barn! Fikk bekreftet et ja av han på fredag 30 at nå var han klar! :D

Hadde el onsdag 28 nå tror jeg..så håper vi får vår 1. prøveperiode neste el :)

Skrevet

Så spennende, det er noe helt spesielt med den første opplevelsen av å bli mor. Du blir aldri den samme igjen. En fantastisk tid! Bare det å omtale seg selv som mamma er helt rart i begynnelsen. Gled deg! :)

Skrevet

Hei :)

Jeg er 24 , opprinnelig fra Kristiansandsområde , men bor i Møre og Romsdal :)

Vært prøver siden sommeren 07 , og ingenting har skjedd... :/

IKM idag og ingen mens ennå !!!!!! :o:P

Ingen barn fra før,men har både katter , hund og maaange sauer :)

Jobber fulltid og trener litt på fritiden :)

Håper snart alle oss på bligravid flytter over til 1 trimester :D

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg er 27 år, gift, og har to barn. Er utdannet sykepleier, og holder for tiden på me videreutdanning... Blir ferdig med det til sommeren, og har planlagt lenge, at vi ville ha barn igjen straks etter at jeg var ferdig med skolen. Skulle da egentlig begynne å prøve i september, men pga. svineinfluensaen, så er det blitt utsatt litt... Men nå har jeg fått vaksinert meg, og er klare til å begynne på på pp.1 nå i november... Gleder meg enormt, vi har ventet flere år på dette, seks år siden forrige gang;)

Lykke til alle sammen:) Klem Elisa

Skrevet

Magista!

Jeg tror jeg vet hvem du er... :) Men jeg vil jo selvsagt ikke avsløre det her inne! :o)

:o)

Skrevet

Det behøver du ikke avsløre til noen, nei! Jeg burde antagelig tenkt meg om fem ganger da jeg registrerte meg, men gammel vane. :)

Skrevet

Neida, jeg skal ikke avsløre deg :o)

Jeg kan godt avsløre meg pr pm, men ikke om du ikke vil.... :o)

Skrevet

:o)

Har svart deg

Skrevet

Hei:)

Jeg er 32 år, "ny"gift(september), to flotte gutter på 5 & 3 år, prøver på nr 3 nå, ble gravid i september, men endte i SA, håper på bedre lykke denne pp:)

Jobber som ped.leder i barnehageførskolelærer), og er fra og bor i Larvik:)

Skrevet

Hehe, den historien din er ganske lik min egentlig.

Jeg er ei jente på snart 22 som bor i Sør-Trøndelag med min mann som blir 35 i desember, vi har vært sammen i snart tre år.

Han har tre barn fra et tidligere forhold der det har vært ganske problematisk med hensyn til samvær og samarbeid med barnemoren. Vært gjennom en haug med rettssaker osv, ikke gøy! Men nå fungerer alt som det skal!

Pga alt dette styret var han ikke sikker på om han ville ha fler barn, men nå på onsdag fikk jeg ja på at han var klar. Og vi kunne godt begynne å prøve nå hvis jeg ville ;-)

Gjett om jeg er i lykkerus nå da! Jeg hadde el på torsdag og har IKM 12/13. Krysser fingrene!

(Jeg sluttet på p-pillene for tre mnd siden pga uregelmessig mens og smerter nederst i magen, brukt kondom fram til nå.)

Skrevet

Heihei.

Jeg er 30 år. Bor i Rogaland. Har ett barn på 2 år. Første pp nå, satser på full klaff på første forsøk denne gangen.

IKM uke 46.

Skrevet

Jeg er 23 år og min forlovede er 26. Vi har vært sammen i 6 1/2 år og prøver på nr 1:) Har prøvd siden desember 06, og nå skal vi snart i gang med prøverør. Jeg jobber som lærer på en spesialskole:)

Skrevet

Med tre gutter fra før (to fra før + et bonusbarn) skal vi nå prøve på noe sammen. Har blitt veldig lett gravid før, så nå er vi spente. :) Veldig utålmodig og ivrig. :) Studerer og jobber på skole ved siden av.

Skrevet

Hei! Er helt ny her inne :) 25 år, bosatt i Bergen. Har eggl. rundt disse dager, så håper håper på sommerbaby 2010 :)

Skrevet

Heisann

Litt om meg:

31 år, vi er gift, et barn sammen på 3 år. Andre måneden vår med prøving denne gangen. Har ikke gått på prevensjon siden førstemann ble født. Har en jobb jeg stortrives med, selv om det blir mange og lange arbeidsdager innimellom. Mer om jobben min vil jeg ikke skrive her på forumet, dere får spørre via PM om dere er nyfikne :)

Skrevet

heia..

Jeg er en jente på 25 år som bor sammen samboer på 33 og to Gordon Setter tisper, et sted i Akershus.

Jeg har nå vært prøver i straks 2år, desverre helt resultat løst. Ikke så mye som en skyggestrek. Jeg er til utredning, det er ikke noe feil med noen av oss, vi er bare uheldige. Jeg starter på min andre pergokur i dag, da en trippelkur. Så det blir jo spennende da...

Håper jo veldig det blir min tur snart!

Ellers jobber jeg som spesped/Pedagogisk leder på en forsterket avdeling i en barnehage. Koser meg masse!

Lykke til alle sammen, måtte storken snart stå på døra og banke på!

Skrevet

Heisann!

Er 29 år og er gift, har en liten jente på 14 mnd og håper på en til snart!

Har prøvd siden slutten av april, sa i juli.

Bor på sørlandet, men er egt sunnmøring.

Jobber som sykepleier

Skrevet

Ja jeg tror nok og det blir noe helt spesielt med det 1. barnet!!

Jeg gleder meg masse til det endelig blir vår tur :D

Skrevet

Så gøy for deg da!! :):) får håpe det klaffer på 1. forsøk da! :)

Min samboer er redd denne svineinfluensaen, men jeg VIL prøve neste EL!!

Lykke lykke til :):)

Skrevet

Hei igjen, begynner å bli en stund siden siste presentasjon her inne nå, så godt tiltak ja, for her er mange nye for meg =)

Jeg er 33 år gammel, gift på tredje året med drømmemannen min. Vi har en jente på snart 4 år. Jobber som saksbehandler, juss og økonomi, mest juss, men er egentlig utdannet innen helse =)

Er innbarka Oslo-jente (født og oppvokst og bodd der de første 30 år av mitt liv, hehe), men flyttet og bosatt meg i Ringerike, Buskerud. Trives kjempegodt!! Er bare 1 times kjøretur unna Oslo-gryta da når savnet blir for stort, hehe =)

Har forsøkt i 1,5 år nå på å få barn nr 2, men det er tydelig ikke like lett som første gang - da det var uplanlagt og jeg gikk på p-pillen... Har blitt gravid to ganger i 2009 men mistet begge gangene, første gang:

-Mistet tvillingene i MA i uke 12

andre gang:

-Mistet en liten spire i uke 10 - det er nå 6 mnd siden, iiiiiiik - er det virkelig såååå lenge siden?!?!?

Ellers har jeg nå gått på 3 doble pergokurer, siste kur nå, og er på dag 19 i syklusen - dersom det ikke skjer noe nå tar jeg en pause til over jul og dersom det ikke skjer noe innen mai 2010 - har min gyn sagt at vi får vurdere AIH eller IVF, så hååååååper noe skjer snart =)

Har hengt her på Bli gravid daglig i godt over 1 år nå med ett par besøk på noen uker på 1 tri. Neste gang håper jeg spiren sitter godt =)

I tillegg til pergo drikker jeg denne pp`n babyklister og smører meg med progesteronkrem.

Bare noen dager igjen til evt en positiv test - kjenner foreløpig ingenting nevneverdig av symptomer - kanskje litt murring i magen hvis jeg kjenner etter...

Oj - dette ble visst en litt lang presentasjon gitt, men hadde så mye på hjertet, hehe =/

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...