Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Hei Jeg har en mann som i dag tidlig presterte å si at våre barn vår de eneste som sto opp tidlig på morgenen (klokken var da 07.30) de kan våkne alt fra 0600 til 0800. Når står deres barn opp og når legger de seg?
ramløsa- nok en gang Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Dere er i alle fall ikke alene, her er det sjelden poden våkner senere enn 0700, og fortsatt er det litt for ofte rundt kl 0600, gjeesp. Virker også som han skjønner når det er helg og sørger for å være ekstra tidlig våken da. Lurer nå på å prøve å kutte ut soving om dagen for å se om det er mulig å få ham til å sove noe lengre, han er 2 år og 3 mnd. Den lyse siden er at han legger seg tidlig, 19-1930 og sovner som regel raskt- og det er jo veldig fint!
ifie Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 05.30-06.30... Helst før 6. Vi prøver og få han i seng til halv åtte, men det blir gjerne åtte. Han sovner gjerne ikke før halv ni. Vi har gjort en liten innsats nå for å få han i seng litt tidligere (det hjelper gjerne på nattesøvnen), og i dag sto han faktisk ikke opp før 7!! Han sover én time på dagen. Han er 2 år og 5 mnd.
Grigri m/3 gutter Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Vår snart 3-åring har i det siste begynt å stå opp rundt 5 eller 6. Da leier jeg han i seng igjen og sier "det er natt, lalle nå og ikke stå opp før pappa står opp". Han hører faktisk etter og er stille til han hører pappan gå i gangen. (Han er bestandig oppe før meg.) Før våknet han av at pappaen trakk ned i do og sto opp da. Han legger seg kl 8, men er av og til trøtt før, spesielt hvis han ikke har sovet lur.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jenta vår er 2 år og 7 mnd. Hun legger seg i 7 tiden på kvelden og sovner raskt. Sover ikke på dagen. Så våkner hun i 7 tiden om morgenen som regel
Marius og Jonas! Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Gutten min er 2år og 2mnd, og våkner mellom 6 og 7 om morgenen. Han legger seg ca kl 19 og sovner da forholdsvis fort. Sover mellom 1 og 2 timer midt på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå