*babydrøm87* Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 hadde mens 1 okt, varte kun i 1 1/2 da, tok en EL billigstrimmel hver dag fra 12 til 18 okt, ikke positive? pleier å ha positiv rundt 15 i måneden har en syklus fra 29 - 31 dager. alltid ømme bryster etter EL og til mensen, har ikke det nå heller,har hatt EL hver måned og ikke blitt gravid en eneste gang i år! rundt den 20-24 okt, kjente jeg endel stikkinger i livmora, hadde ikke noen tester da,har hatt EL slim også så mulig EL var den gangen, her på fredagen fikk jeg kraftig smerter i magen, livmora og nedentil føltes som lyn nedslag.. varte i 10 min. nå har jeg ingen symptomer som helst og mensen har ikke kommet... kan jeg være gravid? når burde jeg teste, testet med graviditets test sist uke og de var negative.. selv om jeg kanskje innbilte meg en spøkelse strek... håper noen kan få meg litt inn på skinner så jeg kan slappe litt av! på forhånd takk
Lotta2010x2012 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Du burde teste i morgen synes jeg, heng deg på "mandag, testdag" linken:D Veldig spennende da, du bør kunne se det på testene nå!! Lykke til, håper dere har fått det til denne gangen!!!
*babydrøm87* Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 hehe er det ikke litt tidlig enda da?? trodde kanskje det, har ikke test enda heller, tenkte kanskje det var EL smerter jeg hadde her om dagen, så da burde jeg vel vente lengre? lykke til du da! må uansett ut å kjøpe tester.. ;o)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jeg syns det håret ut som du hadde forsinket eggløsning, og at eggløsningen var 23-24. På fredag var det 30. Ut fra en eggløsning 23-24 passer det veldig godt med festsmerter da. Ut fra EL på 24 er du nå 8 dpo (dager etter EL). Bør nok vente en 3-5 dager før du tester. Lykke til
*babydrøm87* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 håper bare det var eggløsning jeg fikk, skjønner ingenting skulle hatt TR nå men ingen tegn på at den kommer, hva skal jeg gjøre om den ikke kommer når burde jeg oppsøke legen? har nettopp bestilt nye tester i kveld,ikke noe billigstrimmler denne gangen går for clear blue.. venter ut denne uka så får vi se, forferdelig å vente så lenge! takk for svar i allefall! klem meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå