dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Flere på denne dagen? Skal ha EL rundt disse dager. Håper innsatsen fra i går holder :-)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Dette kan nok vaere et dumt sporsmaal for deg, men fikk bekreftet av JA naa vil jeg prove aa faa barn med deg for to dager siden, saa har ikke helt satt meg inn i alle disse forkortelsene dere bruker! Forstaar el (egglosning) Men hva er IKM? Jeg hadde nettopp egglosning onsdag 28 , rett for han ble enig om aa prove pa barn, irriterende!! men da har jeg vel og egglosning igjen litt etter deg! Haaper bare hans bekymringer for denne influensaen har gaatt over da! Anette
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 du har egglosning naa ja.. leste litt feil der! Haaper det satt!!! Lykke til
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 Hei! IKM betyr inn kommende mens, eller ikke kommende mens. Altså den dagen du venter mens. Da hadde du EL noen dager før meg og har dermed ikm ca noen dager før meg. Skjønner ? :-) Lykke til med prøvingen!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 takk:) nå har jeg litt mer forståelse lykke til
hmmm? Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 jeg har også eggløsning rundt nå tror jeg muligens... Har ikke testet eller tempet så jeg vet egentlig ikke. tipper litt i blinde denne syklusen også tar jeg det heller skikkelig neste pp om det ikke klaffer på første forsøk :oP hehe, tenkte å teste 18 november om ikke tr (tante rød) har kommet allerede... Men det blir vel sikkert testing før 18 kan jeg tenke meg, kjenner jeg utålmodige meg rett... Spennende å følge med på hvordan det går med andre også så kan man dele glede og skuffelse.. samboeren min er liksom ikke så giret som meg, han er litt mer avslappet og tenker blir vi gravid så blir vi det, mens skuffelsen og spenningen er litt sterkere for meg. Men sånn er det vel ganske ofte. Vi prøver forresten på nr 2..
M_M Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Jeg har IKM 15. november. Er førstegangsprøver, så er veldig spent!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Morro å følge hverandre! Tester eller temper ikke jeg heller,men har ganske så regelmessig syklus. Prøver på nr 2 vi også. Har ikke tenkt til å teste jeg da,ikke før jeg er hvertfall en uke over. Det tok lang tid sist,så har ikke tro på at det skal klaffe enda.
jajamen Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Jeg har også IKM den 16 november. Gått på pergo denne mnd, så jeg har hatt EL smerter fra hel...... i helga. Rev skikkelig nederst i magen og kjentes ut som en skikkelig UVI. Sår og øm liksom, borte igjen nå. Så da får en tro at innsatsen i helga står til gull! Hvis ikke så er vi på trappene til IVF, gyn har sagt at jeg skal få slippe å slite stort lenger..
zadine Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Litt usikker fordi syklusene har variert voldsomt de siste månedene.... ALt fra 24 til 28 dagers syklus. Hvis 28 dager denne gang så har jeg IKM 15 nov. Men hvis 24 dager så er IKM allerede 11 nov, er utålmodig, kjenner masse murringer som om mensen er på vei. Har blitt lurt av det før, trodd i et par dager at det muligens var symptom, men så kom tanta på 24 dagen. Jeg har så lyst til å teste i morgen tidlig, for jeg har en meget god følelse denne gangen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2009 Oi,oi,spennende da!! Du må si fra hvis du tester da!
zadine Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Testa i dag morges, den var blendahvit.... Så enten så er syklusen min 28 dager denne gangen, eller så kommer tanta på onsdag allerede. Hvis ikke tanta har kommet onsdag morgen, så tror jeg at jeg tester igjen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2009 Ny test i morgen??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 12. november 2009 Tanta kom i dag hun...litt tidlig,men ser faktisk ut som syklusene mine begynner å korte seg ned litt,og det er jo bra:-) Lykke til til dere andre!
Lille My venter spent<3 Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Er det mange av dere som har testet? Jeg har IKM 16 eller 17 nov ( hadde el enten kveld 2 eller 3 nov) og venter spent. Tok en test i dag tidlig men den var blenda hvit, så klart... Tror dere det fortsatt er håp?! Håper på svar:)
zadine Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 testa på ny i går, like blendahvitt..... I dag har det kommet littegrann slimete brunt blod, så jeg regner med at tanta er på vei... Men det er jo enda håp, IKM sikkert ikke før søndag alikevel.... Selv om jeg har testa positivt tidlig med de to andre så behøver det ikke være slik denne gang. Det er jo flere som ikke teste positivt før etter at tanta skal ha kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå