MammanTilEmma❤ Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 går det an at en baby får for mye mat ved amming?? jenta mi spiser somregel 1 gang i timen..
Minaw Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Kan hende at hun spiser så ofte for å få opp produksjonen... Tror egentlig at de regulerer matinntaket greit når man ammer jeg, men er ikke sikker..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg tror de regulerer dette helt fint selv. Og når det er økedager på gang er det bare å vie seg helt til dette. Har vært gjennom mange økedager- og netter og det er et pes.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 sies det ikke at et barn som blir ammet ikke kan spise for mye.....? syns jeg har hørt det en plass........
MammanTilEmma❤ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 ja, det har jeg også hørt, men svigermor synes hun spiser for mye... å det gjorde meg irritert siden hun ikke har ammet selv...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Ikke hør på svigermor. Barn som blir ammet regulerer matmengden etter behov.
MammanTilEmma❤ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 ja, men de som er mødre tror jo noen ganger at det vet best vettu.. men det jør de altså ikke.. en kjenner sin egen unge best.. å hva den vil.
las chicas Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 svigermødre hører vi ikke på.... samme som besteforeldre. hver gang den lille gråter sier "oldefar": ta sirup på smokken...
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 nei,de mener det sikkert godt, men blir bare sur jeg vartfall.. tror de vet best med MIN unge liksom.. akkurat det med at oldefar sier "ta sirup på smokken" fikk jeg selv høre av min mamma en dag her.. at min oldefar skulle vise at jeg tok smokken, så han tok på sirup å ga den til meg, utn å spørre om lov først.. det hørtes ikke ut som det plagde henne, men jeg hadde blitt litt småsur om det har vært meg...
Overraskelsen Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 mødrene våre lærte at de skulle amme hver 3. time eller noe sånt, så de vet ikke bedre. De gjør vi
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2009 ja, kan jo ikke nekte henne til det har gått 3 timer liksom;-)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Hei! Gutten min spiste faktisk for mye, på sykehuset vel og merke. Han var så glupsk at han hadde sprutgulp av dimensjoner etter hvert målid. Det resulterte i at han måtte på ul for å sjekke at det ikke var noe galt med lukkemusklene i magesekken, og vi fikk noen ekstra dager på sykehuset. Men, alt var bra, han var bare veeeeeldig glupsk så jeg måtte gi små og hyppige måltider i starten. Det gikk seg til etter en uke, da klarte han regulere det selv:-) Tror de fleste babyer regulerer dette fint! De skal ha mat når de er sultne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå