Gå til innhold

Drømme stress-less *nick*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det, har du tatt en ny test ende???

XXXXX for at du er gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hei!! Har vært barnevakt på to av tantebarna mine, så har verken vært på BiM eller testa...hehe..Men måtte svinge innom søndagsåpne apoteket da og kjøpe et par tester.....tenkte eg skulle ta ein nå i kveld, og ein i mårra.

Såh!! Eg får gå å tisse på et glass...Har aldri i mitt liv og mine 500 tester, klart å tisse på den der pinnen uten å tisse ut heile hånda og resten av testen. Haha!! Så her har eg eget prøveglass på badet :P

Hihi...nå tar eg test. Fra optimismen eg hadde, så har eg ingen nå. Snakk om humørsvingninger..hehehe.. Men...e nå kjekt å ta ein test og :D

Skrevet

Hold oss oppdatert er du snill, er såååå spendt.

Har heller aldri klart å tisse på denne pinnen, og bruker derfor også glass.

Lykker til. Krysser alt jeg har for deg XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Skrevet

Haha.. Klarte ikkje se kor streken skulle vært ein gang :P Hehehe...

QR da. Vet dei hos noen har slått ut litt seinere enn billigtester og cb.

Neida, så.. Får prøve igjen i mårra tidlig :) E tross alt seint nå. Har ikkje drukket så mye heller egentlig, men vært å pissa en del ganger! Hehe..måtte bare skvise ut siste dråpene for å ta en test i dag :P

Hehe.... E så glad eg har oppdaga temping! Mye mindre stress! Får jo tatt tempen før eg får tatt test, så ser jo om den holder seg eller daler :)

Takke for støtte altså! :D Litt koselig å komme hjem på kvelden og finne ut eg var "etterlyst" her inne :P Hihi..

Skrevet

Så synd :-(

Lykke til i morgen tidlig....

Håper den er positiv da

Skrevet

Vel..dukka opp en svaaak rosa strek etter 20 min ca... E jo aaaltfor lenge etter tidsfristen på qr, som er på 5 min! Hehehe.. Men men...hjelper jo litt på håpet da :) Minst like mange som har fått sånne streker etter tidsfristen som er gravid som ikkje gravid! (sier eg til megsjøl..hehe)

Skrevet

Kan jo hende IKM er noe senere enn antatt, siden streken kom så lang tid etter.

Jeg har testa med QR i 3 dager med morgenurin og er fornöyd med dem (hehe... er vel mest resultatet jeg er fornöyd med!). Skal ta CB m/ukesindikator i morgen-nesten så jeg gruer meg litt, siden det er en ny type og at jeg kan få et annet resultat... Da ville jeg nok bli litt lang i maska...

Blir spennende å höre på fortsettelsen, da. Skal nok mye til for falsk positivt resultat!

Skrevet

Etter en halvtime var streken rosa altså. Ikkje no grå skyggestrek, som eg muligens frykta når eg synsa en strek etter 8-10 min... Phew! Godt eg kjøpte to-pakning! :D:P

Huff...kjenner meg litt for godt igjen fra i sommer... da blei testene sånn i to dager, og tredje dagen fikk eg tydelig positiv test...og tanta sånn ca 15 min. etterpå :-| (typisk) Så...får ha is i magen og ikkje drikke så masse vann før eg legger meg! Mest mulig konsentrert!! :D:P

Har så sinnsykt med utflod og..skikkelig el-slim type.. Men lest at mange har det rett før tr, så...ska vel ikkje ta det heller for god fisk.. Blir spennende å se tempen i mårra og! Håååååper eg kan vekke gubben med to rosa streker i morgen tiiidliiig!!! :D

Skrevet

Testet du på IKM-dagen sist da?

Krysser fingrene for at streken kommer innen 5 min i morgen, og at du kan dele den gode nyheten med mannen din :)

Skrevet

Visste ikkje ikm då... Men bare sikta meg inn fra litt el-slim liksom.. (var ganske sen el tror eg, rundt cd 31-33!) så...jo..ja..kanskje ikm dagen eg fikk positiv på då..var sånn billigstrimmel det da...

Håpe eg får sove i natt!! Hehe..ser vel bare rosa streker om eg lukker øynene...hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...