Gå til innhold

Bh-størrelser og AmmeBH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! hvordan var bh-størrelsen deres før dere ble gravide, og på slutten av svangerskapet.? hvor mye gikk dere opp altså..

Og når gikk dere til innkjøp av amme-bh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte 65E, og har foreløpig bare gått opp til 65f... er bare 12uker på vei da.

Skrevet

man kan kjøpe ammebh når man vil. ingen regel

Skrevet

Gikk fra b til c i svangerskapet.

Men måtte faktisk ha en E de første måndene med amming.

Jeg ville definitivt ventet til en uke etter fødsel med å kjøpe. Mine pupper steg masse størrelser på den tiden. Ville aldri forestilt meg at de skulle bli så store.

Skrevet

men burde man ikke ha en klar før fødselen også? hvordan størrelse skal man velge da? en større eller*?

Skrevet

Dette er ikke enkelt. Jeg gikk fra 75D til 75DD i starten av svangerskapet, til 80DD+forlenger ved fødsel, og tilbake til 75/80 etter fødsel, men helt opp i H og "skulle ønske cupstørrelsene gikk helt til Å". Nå, fire måneder etter er vi på 75F....

Skrevet

Det er veldig forskjell på bh-størrelser da, og spesielt synes jeg amme-bh'er er veldig små i størrelsen? En D i en ammebh uansett merke er ikke like stor som en vanlig D-bh...

Jeg hadde en 70A og gikk opp til 70C-D... Ganske fantastisk! men jeg er litt glad for å ha A'en min tilbake jeg nå da, det var himla ubehagelig med de digre puppene! Men faktisk så har puppene forblitt bittelitt større enn de var, og det til tross for at jeg nå til og med veier mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Og det er halvannet år siden jeg sluttet å amme...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg gikk på butikken 1 måned før fødsel og prøvde to bh'er som var veldig romslige og to størrelser over min vanlige. De er for små nå. Men jeg mener den "vanlige" anbefaling er å kjøpe en billig bh for første uka som er to størrelser større enn din vanlige. Lurt å gjøre det så tett opp til fødsel som mulig da puppene vokser hele svangerskapet.

• 1 måned senere...
Skrevet

hei!

jeg gikk opp 3 eller 4str.når jeg var gravid,og de første 2-3ukene etter fødsel var brystene enda større!jeg hadde selv bare gått til innkjøp av èn amme-bh,og gjett om jeg angret meg..hadde hørt på tips om å vente til etter fødsel pga vanskelig å finne str.og det skulle jeg aldri gjort!Man bør ha enten amme-bh,eller topper like etter fødsel,ellers blir det mye knoting med vanlige bh-er..

Kjøp amme-bh uten spiler,det er mye mer behagelig!!Om du vil ha med spiler,så la det bli en skikkelig god,som du kan bruke når du er ute!hjemme er det deilig å slippe spiler! Et godt tips:kjøp sportstopp,f.eks.på H&M,i en ekstra stor str.!!de er fantastisk å sove i!!Da er det plass til puppene som vokser,også med melkespreng!!

lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...