Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet ikke hvorfor, vrenger seg innvendig av irritasjon når mannen min plystrer...

Eller når ungene ikke klarer å tørke seg selv etter do besøk,

eller at synålen ikke ligger der jeg så den sist,

at tingene detter ut av skapet når jeg åpner dørene...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Men jeg bruker da ikke være såååå lett irritabel!!!!

Også var jeg så sinnsykt trøtt i går, litt bedre idag, men så lot snille snille mannen min meg sove til over 9 idag!!

er ikke til å bli klok på denne kroppen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også få jeg ingen sympati her heller..

GRRRRRrrrr...

*smiler litt da*

Skrevet

Skjønner deg godt jeg.. Det er ikke lett å vært lettere irritabel enn vanlig.. Så jeg har all sympati hos deg, (og dine kjære :P, hehe).. Håper dagene framover blir litt bedre! ;)

Skrevet

he he TUSEN TAKK!!!!

Håper virkelig det går over...:)

Er godt du fikk meg til å ndre syn, stakkars mine små (og stor)... men det er jo de som irriterer meg, eller er det jeg som velger å la meg irriterer tro?, næh....:)

Skrevet

Man sier jo at man tukter de man elsker.. Så kanskje de elsker deg veldig mye i dag! ;) Bare husk at det kan være greit å si ifra til dine kjære at du er litt ekstra følsom i dag, og da tar de sikkert litt hensyn! ;)

Eller, så kan det hende at det er noe annet som ligger under overflaten og irriterer deg som du ikke vet helt om, også blir alt det de rundt deg ekstra irriterende, selv om de gjør som de pleier.. Bare noen synspunkter fra min side! ;)

Skrevet

Kan trøste med at jeg og er lettere irritabel for tiden. Og i tillegg rød uke start. Moro kjøss meg bak øret.

Uff at det går ant. Klems til alle.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg:)

Godt jeg skal 12 dager på ferie:) Da håper jeg ALT går over:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...