Løvinna med gullklump Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Vi gifter oss i juni og tenkte å invitere inntil 80 gjester. Er det noen av dere som har tips til hyggelig lokale i Osloområde? Helst ved sjøen, men også åpen for andre hyggelige steder.
bunnie Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 åååh, det nydeligste er jo ingierstrand bad! resturanten der er så vakker... tv2 og mange filmer har spilt inn mye der..! problemet er jo ankomsten da, for det er ingen kollektiv transport dit. men er jo ikke mer enn 15 min fra oslo, så både taxi, bil eller båt går. Jeg vil gifte meg der!!
flis_83 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 vi giftet oss på risvollen. det er et av få steder i oslo vi fant med mat hvor man kan ta med egen alkohol. http://www.cederquist.no/
bunnie Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 ingierstrand har forresten cateringfirma som visstnok lager mat til bryllup ol også.!
Tante Gustava Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Her syns jeg det er så fint. http://www.roklubben.no/article?aid=25 Vi vurderte der, men det var opptatt den helga vi ville gifte oss.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Disen gård er kjempeflott, der hadde vi selv bryllupsfesten vår, men maks antall gjester der er dessverre 55. http://www.disengaard.no/ Gammel hvitmalt gård fra 1830-tallet, med skjeve tregulv og ekte bondegårdsatmosfære, og stor hage med frukttrær=)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Gifter oss i august og skal da ha bryllupsfeiringen på Ingieristrand restaurant.. Skal leie båt som kjører fra Aker brygge og til Ingeristranden med alle gjester, også leier vi buss som skal frakte gjestene til sentrum etter festen.
Løvinna med gullklump Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Takk for tips! Skal se litt på dem :-)
NormaJean Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Giftet meg i mai, hadde festen på Bekkelagshuset. Vi hadde 80 gjester. Stedet var helt perfekt for oss. flott utsikt over oslo fjorden Rimelig var det og, koster 5000kr, dette inkluderer vask og tilgang til kjøkken utstyrt for 100 mennesker. Men haken er at man MÅ bruke Nobel catering. For oss gjorde det ingenting, maten var helt fantastisk og siden man leier på Bekkelagshuset får man 10 % avslag fra Nobel. Alkoholen og personale kan man ta med selv. Disse tingene gjør jo at utgiftene senkes betrakelig':) bekkelagshuset.no. Vil anbefale deg å se på lokalet, bildene gir ikke så bra oversikt syns jeg.
It's all about me Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Restaurant Lanternen på Bygdøy. De ligger ved vannet og har egen brygge, så vi kom med båt til mottagelsen. I tilegg går det ferge for de av gjestene som ønsker det, mens de som vil kjøre kan gjøre det. Lokalene er koselige og passe store til 80 gjester og maten er knallgod men ikke svskrekkende pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå