3 søte små Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Eline og Elias? Syntes de passet så bra sammen,hva synes dere?
Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 To av mine søskenbarn heter dette. Eline er vakkert og klassisk, Elias er også fint, men det er jeg ikke så glad i. Mine søskenbarn med disse navnene er ikke søsken, jeg synes de er for like. Ville beholdt Eline, og funnet et alternativt guttenavn. Selv om de er tvillinger er de tross alt to ulike individer.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Synes dette ble veldig likt jeg også.. Hva med Eline og Edvard?
prebs Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg synes også det ble for likt. Ville beholdt Eline, det er kjempefint. Eline og Edvard var et godt forslag:)
Vannmann35 Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Kjedelige navn, men passer sikkert fint til tvillinger :-)
Gjest Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Eline og Elias er altfor likt til tvillinger. Gi dem hver sin forbokstav! Eline er veldig fint Eline og Amund Eline og Ludvig Eline og Nils
Miranda C Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 To veldig like navn, men syns det går bra når det er gutt og jente ) Kjør på med Eline og Elias; to veldig fine navn. Ingen ville sagt Eline til gutte, eller motsatt Blir verre med Line og Linnea f.eks ..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jeg synes de ble litt for like jeg da...Men det ER jo tvillinger så da er det jo mange som synes det er søtt at de ligner
Gjest Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Det er nettopp det som er mitt poeng, de er tvillinger og skal sikkert bli sammenliknet på alle områder hele livet, hvorfor kan de ikke få ha sitt helt egne navn, i det minste?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Ja, Kapabel, slik tenker jeg også, og vet at om jeg bærer to blir det to helt ulike navn. Finner det ut imorgen på første UL så er kjempespent! (IVF og satt inn 2 egg) Så du hadde funnet ut det ble jente på deg Har du blitt enig med deg selv om navn nå da, du hadde mange fine!
Abracadabra Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 jeg synes også de ble litt for like... jeg likte godt Eline og Amund! det var et godt forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå