januar mamma 2011 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg hadde i november 07 SA. Ffant i går ut at jeg nå er gravid igjen. Dette er da svangerskap 4. Har to svangerskap som har gått bra. Jeg har veldig uregelmessig mens. Så veldig usikker på termin, men menstermin sier 11 juni 2010. Dvs at jeg alt er inne i 9 svangersskapsuke det. Noe jeg ikke kan skjønne. I tillegg til at vi mistet i 13 svangersskapsuke sist har jeg nå veldig lyst på en tidlig UL for å bli beroliget. Men hvordan skal jeg gå fram for å få dette. Har en lege som ikke så flink til å henvise videre for tidlig? Ver jeg kan reise privat men så dyrt da. Noen råd?
saa09 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg bruker gynekologen min, og da er det gratis. Jeg må selvfølgelig betale dersom det blir tatt bilder, eller prøver osv.
Gossip Girl Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Få en henvisning via fastlegen din. Jeg er også veldig usikker på termin pga uregelmessig mens og får nå time med tidlig ultralyd pga dette. Skal til gynekolog til ultralyd og undersøkelse neste uke Dette er en privat gynekolog men blir gratis fordi jeg er gravd. Hvis du allerede har hatt en SA så er dette også grunn til å få tidlig ultralyd. Lykke til
januar mamma 2011 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 Skal snakke med legen i morgen, men jeg vet han er veldig sen til å henvise videre. Så jeg er redd for at mine argumenter for å få tidlig UL ikke vil gå igjennom. Jeg får krysse fingrene.
Axus' girlfriend Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Hvordan foregår en UL hos gynekologen din?regner med det er snakk om innvendig UL...?Har fått time til uka pga usikker termin, da hos gynekologiskavd...litt spent på det ukjente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå