Gå til innhold

Hvordan kjenner dere livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at mange skriver at den er ovenfor skambeinet, men hva kjenner dere etter for å finne ut hvor den er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den skal "etter boka" komme opp av skambenet rundt uke 12, mmuligens litt kjappere for andregangsfødende. Jeg har kjent den i et par tre uker nå... Litt vanskelig og forklare men jeg legger meg flatt på ryggen, og klemmer fra skambenet og litt å litt oppover. når det er slutt på ben, og hvis livmoren har kommet opp kan man kjenne en slags hard kant der den slutter, min nå ligger ca 2 cm overnfor skambeinet, kjenner på en måte hvor den sluitter da.. må klemme litt for at man skal kjenne det (må jeg ihvertfall) ble utrolig rotete forklart dette ser jeg.. hm... lykke til ihvertfall :)

ps: jeg er i min 12 uke nå, 11+2 er andregangs :)

Skrevet

Ok, takk for svar:-) det var ikke rotete jeg skjønte det. Da skal jeg kjenne etter. Jeg er 11+4, andre gangs, men 4.gangs gravid!

Skrevet

ok :) da er det nok stor sjangs for at du kjenner det :) og er mye enklere og kjenne det når du har full blære har jeg erfart :) tror den blir presset litt oppover av det :) lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...