Gå til innhold

Lei av den.... svine....influensaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal alle skrive om influensaen, litt lei nå. Flere dør hvert år av vanlig influensa, men det kommer ikke på nyhetene. Er ikke meningen å støte noen nå, men ta det på sykdomsdebatten. Jeg prøver å bli mamma, prøver ikke å bli gravid med influensa, men av kjærlighet, morsfølelse og er kommet i det stadiet der jeg føler meg klar.

Men når ALLE skal hele tiden skrive om influensaen så mister jeg omtrent alt håp. Det ødelegger veldig, ta det et annet sted!

Her prøver vi å bli gravid, ikke å bli syk.

Vær så snill si det er noen som er enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg, jg:)

Her gjelder det å ta vare på helsa si og fokusere på det som er viktig.

Er bekymringen for å bli smittet større enn barneønske, så er det bare å ta vaksinen :)

Jg har opplevd at positiv test ikke gir noen garantier uansett influensa eller ei, så jg satser alt jeg har og håper på det beste : ) Jg har samboeren min som tar meg imot hvis jg blir uheldig...jg er heldig sån sett : )

Skrevet

Hei!

Det går fint det! :)

Tar meg ikke nær hehe!

Ikke meninga med influenssnakk!!

Er ganske lei av den influensaen jeg og!! Men det er det som er det eneste hinderet for at vi bare kan sette i gang å prøve!!

Jeg har en samboer som alltid tenker ekstra godt over ting! er det ikke det ene så er det det andre! Har hatt lyst på barn i mange år nå jeg!!

Men vi må jo kjøpe leilighet først sa han på denne tiden i fjord (greit nok det. greit å være etablert før barn)

Så kjøpte vi leilighet i mars og flyttet inn i mai!

NÅ tenkte jeg, (Vi må jo komme på plass først! sier han)

Vi kom fort på plass da leiligheten bare er 6 år så var det bare litt sparkling og maling og så var vi ca på plass! (Alltid noen småting som trengs å gjøre men det er bare bagateller!)

NÅ DA tenker jeg!

Men så har det alltid vært en unnskyldning for å ikke få barn enda! Mannen er jo 27 år! han er jo ikke for ung akkurat!

Så måtte jeg slutte på pillene i juni/juli pga fare for blodpropp og da tenkte jeg at han måtte bli klar etterhvert! Det har tatt sin tid, men NÅ er han endelig klar og jeg er kjempefonoid!! S[ er han jo veldig bekymret for denne influensaen.. Han er redd jeg skal miste barnet underveis i svangerskapet! (som sagt, han tenker litt for mye over ting av og til) Saa min oppgave har naa blitt aa finne ut av dette her med vaksinen! Bor jeg ta den? og da eventuelt for jeg pr;ver [ bli gravid eller etter 12 uker? bor jeg la vaere?

Var derfor jeg skrev innlegget! Vil ha deres meninger, dere som er i min situasjon som vil ha barn men saa er det desverre denne j.... influensaen som odelegger! Godt ikke alle er bekymret! Hadde det vaert opp til meg hadde vi satt i gang paa flekken! men man maa vaere enige!! *Hadde nettopp egglosning ogsaa!! Neste sjanse er i slutten av november, hadde vaert goy aa faa provd denne mnd!!)

....SORRY at det plutselig ble aa o og ae, trykket paa en eller annen teit knapp slik at jeg naa har engelsk tastatur... saa aa,ae,o funker ikke! Det blir [,',; istedenfror!....

Men lykke til med forsok paa barn!! Haaper spiren sitter med en gang

Anette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...