Gå til innhold

Hva slags symptomer har dere fått av vaksina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bare veldig vondt i armen og litt huepine.. Hva med dere som har vært tøffe nok til å ta den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire dage siden. Eneste jeg har merket er litt stølhet i armen og enda mer trett enn jeg allerede er. (er i uke 31.)

Skrevet

litt støl arm bare, 6 dager siden i dag og ikke merket noe annet!

Skrevet

Hei.

Jeg tok den forrige uke, fikk kun ømhet i stikkområdet :-)

Skrevet

Tok den i dag, og støl/litt vondt i armen bare. Bekymrer meg ikke så mye om symptomer akkurat nå. Men er mer bekymret for lenger frem i tid... blir ikke akkurat mindre usikker at TV2 nyheten i dag! Men gjort er gjort! Ingen vei tilbake nå.. får skru av tv'n.

Skrevet

Ligger med med feber og er kjempesliten.Ahtt litt høy puls og ekstra hjerteslag etterpå. Begynte et par timer etter vaksinen ble satt. Håper det gir seg snart for det er ikke behagelig! Er ganske nervøs også for hvordan den lille i magen har det. Gjort er gjort, men jeg er ikke 100% sikker på om det var riktig.

Skrevet

tok den i går, våknet i dag med muskelverkog litt høypuls..

men det er bedre nå..

Skrevet

To dager siden. Har vondt i armen og er skikkelig kald på den hånden. Natten etter vaksinen fikk jeg høy puls og. Sov dårlig grunnet vondt i armen. Følte et par ganger at jeg våknet fordi jeg sluttet og puste - skikkelig ekkelt.

Skrevet

Dere som har tatt vaksinen og fått kjipe bivirkninger.. Kan dere fortelle hvordan det går med dere?? Jeg skal ta den i morgen og gruer meg skikkelig.

Skrevet

Jeg kom gråtende inn hos helsesøster, det bare rant over av følelser..

Hadde bestemt meg for ikke å ta den men ble overtalt av legen/e

han lurte på om jeg ville reist til snåsa eller sykehuset hvis jeg ble syk og trengte hjelp. Sa sykehuset så klart!

Ja hvorfor hører du ikke på legene nå...

Ta vaksinen, vi vet at influensa kan være så mye verrre for deg..

Turde rett og slett ikke la være nå.

Men gjort er gjort og jeg får virkelig håpe at helsemyndighetene ikke

er usikker på denne vaskinen.

Litt kjipt å angre på vaksine, men helt jævelig å miste et spebarn av influensa fordi mor nektet influensa :)

Skrevet

Fysj, støl og vondt i hele kroppen. Litt feber og øm i armen.

Alternativet hvis svineflu ville nok vært hakket verre..

Kollega av meg har nå utviklet lungebetennelse:(

men føles jo helt rart å oppsøke en vaksine som gjør deg "dårlig"

håper det her er over i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...