Gå til innhold

Noen andre som sliter med å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i vår 8 pp , akkurat fått mensen. lei meg idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi sliter. Som du ser på nicket mitt har vi prøvd i 33 pp, må forandre til 34 nå.

Skrevet

Vi prøvde aktivt i 14 mnd. før det flyttet inn en liten spire. Var deprimert og lei mange ganger underveis. Og da det endelig skjedde, så tok det lang tid før jeg i det hele tatt skjønte det.

Ønsker dere masse lykke til og håpe at det ordner seg snart.

Skrevet

Jeg gikk ned 40 kg på lavkarbokur, deretter gravid på forsøk nr 2.

Venter nå en-eggede tvillinger, alt ser fint ut så langt, er nå 22 uker.

Skrevet

jeg var 105 kg og spiren satt på første forsøk. Tror d er mye mer enn bare venkt som avgjørd. Lykke te videre :)

Skrevet

Vi har prøvd i snart to år, og har nå sluttet å telle prøveperioder. Det er veldig fortvilende, så skjønner akkurat hvordan du har det. :) Jeg må nok litt ned i vekt for at vi skal kunne bli gravid.

Skrevet

jeg er 168 og 126 kilo... satt på første forsøk første barn og 3 forsøk på nummer 2:)

• 3 uker senere...
Skrevet

jg og min mann har prøvde i nesten 2 år. det eneste som sto i hodet på meg var hvorfor meg. men så begynte tiden til bryllupet mitt å nærme seg og hodet mitt ble fylt med helt andre ting. 2 uker før jeg giftet meg ble jeg gravid:) fikk ikke vite det før jeg var i uke 17, men jeg er glad for at jeg slapp de 3 første mnd med engstelse:) jeg er nå i uke 30. jeg vet at tankene i hode mitt gjorde så jeg ikke ble gravid i starten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...