Gå til innhold

Når dere treffer noen voksne fra barnehagen på butikken osv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i barnehage og jeg syns alltid det er så kjekt å prate med barna og foreldrene når jeg treffer dem på butikken eller andre steder.... barna syns iallefall det er stor stas når de kommer i barnehagen igjen. Forteller det stolt osv.

jeg pleier alltid å prate litt med dem. spørre hva de har gjort på osv...

men så har jeg tenkt på om foreldrene syns dette er greit. virker jo sånn men syns alle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi møter noen fra bhg til jenta mi, så prater de gjerne med henne. Snuppa bare smiler og ser litt forskrekket ut. Blir nok litt overrasket. Jeg synes det er koselig jeg:) og jeg hadde gjort det samme selv.

Skrevet

Det er jo bare hyggelig! Hadde heller reagert om du ikke hilste på. Ikke alltid man har tid til å skravle da.

Skrevet

Enig her, kjekt å hilse og ønske hverandre en fin dag. Super koselig å bli sett : )

Men snakking kan bli litt påtatt, med mindre man er omgansvenner : )

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig når vi møter noen fra bhg og de prater litt med jenta mi. Men jeg har også full forståelse for at de ikke alltid har tid til det på fritiden sin. Jeg jobber selv i barnehage og jeg synes det er viktig at vi som jobber i bhg i allefall tar oss et lite øyeblikk til å si hilse og smile til barna når vi møter dem ute. Vi er en stor og viktig del av barnas hverdag og de forstår ikke at vi er på jobb og får betalt når vi er i bhg og ikke når vi møtes i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...