Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Mellom kjønnsleppene. Er det noen som har opplevd det samme og som vet hva det kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Vår baby ble kjemperød og sår og klødde av Pampers bleier.. Vi skjønte ikke hva det var og prøvde utallige kremer/salver, men da vi byttet til Libero gikk det bort på dagen!! Kan jo kanskje være det samme...?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 smører du med Zinksalve? her blir også jenten vår ganske rød, og da er det zink som hjelper. av og til hjelper det IKKE, og hun er rød uten at hun har vondt der, og da er det faktisk sopp (hun har hatt det to ganger) og jeg smører da med canesten =) hun er nok rød fordi hun har vært fuktig (av tiss eller svette) der uten og fått tørket det skikkelig =) da blir det ofte rødt, og det kan være veldig smertefullt! det har hvertfall vi opplevd her :/ håper hun blir bedre =)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Hun har brukt pampers leeenge, så jeg tenker det er litt rart om hun plutselig skulle reagere på dem... (';') HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Har ikke prøvd zink mellom kjønnsleppene, nei, kun rundt dersom hun har vært sår der. Kanskje jeg får prøve å tørke henne bedre (synes ikke det er så veldig stas å skulle tørke inn mellom der liksom...) og smøre litt med salve og se hvordan det går. Og viss ikke så får jeg prøve med canesten. Virker ikke som om hun plages med det annet enn at det kanskje klør litt, hun tar seg litt der av og til når hun er naken. Takk for svar, begge to! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Er veldig viktig å vaske og tørke godt mellom kjønnsleppene og.Mi datter på 4 år,får ofte belegg der om ho ikkje blir vaska ein dag.Blir raud og sår og klør. Prøv med zink salve,eller pudder.Kan og prøve krystalfiolett...da skal ta knekken på raudheita og.
lille sprelle Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Ser noen anbefaler å vaske nøye der, men vi har fått beskjed om å ikke vaske i noen særlig grad med mindre det er avføring der. Er litt rød innimellom, gjerne etter klinebæsj
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Ja enig, det belegget skal ikke vaskes bort når de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå