Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 i dag er det 3mnd siden jeg hadde mensen sist, er det noen som har opplevd dette? er det normalt liksom? noen som har opplevd å få positiv test etter så lag tid? testet sist for 3uker siden ca...
Madelen_08 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 dette var litt rart, har aldri opplevd noe slikt før. har du gått på noen prevangsjonsmidler som kanskje gjør det sånn?
Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 jg fikk ei jente for 8mnd siden, har hatt mensen regelmessig i 3-4mnd etter det, fikk mensen tilbake da jeg begynte på p-piller da hun var 3-4mnd. så sluttet jeg i 2uker men mensen kom som normalt. begynte igjen også sluttet jeg igjen for 2md siden, men da hadde mensen allerde ært forsinket. veit ikke om det kan ha noe med at jeg ammer og har sluttet på pillene. men det rare er at jeg to ganger har blødd, eller har brun utflod en dag eller to, veldig lite....hmmm....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Du fikk mensen tilbake når du begynte på p-pillene? Altså kroppen har ikkje hatt mensen av seg selv ennå? Kan være derfor da. At kroppen ikkje er klar. ..kan jo evt. ta deg en tur til legen nå. 3 mndr e vel lenge å gå og ikke vite.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Ikke for å være frekk eller noe sånn altså.. Men du har klagd over at mensen har uteblitt og negative tester i en evighet nå.. Hvorfor i all verden oppsøker du ikke lege for å kansje få svar på spørsmålet ditt? Du er jo tydelig ikke gravid, så da må det vel være greit å finne ut hvorfor mensen uteblir? Igjen, dette var ikke ment som et slemt innlegg altså Bare lufter litt tanker her
Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2009 så hvorfor skriver du da?? jeg klager ikke, jeg LURER!! og her inne er det faktisk lov å prate om det man selv føler for;) jeg har bestilt time, men som du sikkert veit så er det håpløst lenge å vente pga svineriet;) kunne få time først i desmber, å da må jeg smøre meg med tålmodighet!
Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2009 jepp, det stemmer. takk for svaret;) mye mulig det kan være derfor mensen er borte.... den kommer vel tilbake når den selv vil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå