snoffemor78 Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hei alle sammen:) Jeg er nå i min første prøveperiode og er allerede bare opptatt av om TR kommer eller ikke. Hadde jo liksom belaget meg på at dette kan ta tid, men er nå på tuppa allerede..he he. Nå har mensmurringene dukket opp og jeg har IKM i løpet av neste uke. Er alt håp ute da? er så lenge siden jeg var gravid sist at jeg helt har glemt hvordan dette er... Akkurat nå belager jeg meg på at TR kommer i løpet av noen dager..sukk
Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 jeg hadde mensmurringer med begge mine, murringene trenger vell ikke bety at mensen kommer? gjorde ikke d hos meg hvertfall. så lenge tr ikke er kommet er det håp :-D lykke til :-D
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Mens murringer er helt normalt når du er gravid. Sist jeg var gravid hadde jeg det hele tiden.. Trudde jeg fikk mensen hele tiden ! Men den kom ikke =) Lykketil ihvertfall Klem
snoffemor78 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 Takk for svar jenter:)) Håper så inderlig at dere har rett.. Skjønner at jeg fort kan bli sprø hvis det blir mange prøveperioder..he he Håper det klaffer for alle her inne rimelig snart. Lykke til til dere alle:) Uken som kommer blir ihvertfall spennende...
venter på den lille :) Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 artig og lese:) er også i første pp, og venter også IKM denne uker. Venter den på fredag, OG jeg har også mensmurrunger. De begynte i helgen, å da tenkte jeg bare "Søren, nå komer mensen". Håååper at den ikke kommer:) når skal du teste?
snoffemor78 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Tenkte jeg skulle holde meg helt til neste helg. Vet at jeg har litt lengre syklus enn 28 dager, så jeg tror ikke det har noe for seg å teste noe tidligere. Så fremt ikke TR kommer meg i forkjøpet... Men jeg har ingen god følelse.
venter på den lille :) Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 hmm.. nei har heller noe god følelse. Har lest så mye på nettet idag om graviditet og symptomer at man blir så sykt oppgiret og utolmodig, og så kjempeskuffet ved negativ test. Ble så desperat idag at jeg har testet 2 ganger. Nei, nå får jeg heller bare vente å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå