Gå til innhold

Har meldt flytting. Hvor må jeg melde adresse endring, og hvor går det automatisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal igang med å sende ut adresse ending... Hvor må jeg huske å sende? Kommer sikkert til å glemme noen... Går det automatisk til noen sted, f.eks lege?

Skrevet

Vi sendte omadressering til posten,vi....og da så vi fort hvilke som hadde oppdetert seg selv og ikke :)

Skrevet

Har meldt til posten ja, så de ettersender hit til den nye adressen... Men må jo melde adresse endring til de aktuelle vi får post fra.. Ser jo når posten kommer nå, hvem jeg må send til... :-) Men tenker sånne steder som du kanskje sjelden får post fra, som jeg antageligvis glemmer? Som f.eks forsikringen som vi får en gang per år... Bompenge abonnemang som kommer en gang i året.. Regner me det er masse sånn som jeg ikke tenker over?

Skrevet

Husk å melde fra til Folkeregisteret også...Holder akkurat på med det samme jeg også :-)

Skrevet

Hei1

Du må melde flytting til Folkeregisteret. Dette kan du enten gjøre på www.minside.no, men der må du ha de pinkodene som ble sendt ut i fjor.

Alternativt kan du stikke innom Skatteetaten/Folkeregisteret og melde flytting. Da må du vise legitimasjon. Da endres andressen hos fastleger, NAV, telefonselskaper, banker etc, men det kan ta noen mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...