Gå til innhold

Gravid!!! !!

Alltid usikker+2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 negative tester og 3 tester som ble positive i økende grad, kan jeg endelig rope ut at jeg er gravid!!

Er amerikansk opprinnelig hvis dere lurer på mitt dårlig norsk. Jeg har ei jente på 4 år, og to graviditeter bak meg som ikk var vellykket.

Hadde hormonspiral i 2,5 år, tok den ut 29.september i år og ble gravid på første forsøk. Tok ekstremt lang tid for meg å bli gravid med førsteman, så jeg hadde forventet at det skulle ihvertfall ta noen måneder.

Jeg er hva man kaller for EPPP eller "Extremely Paranoid Pregnant Person" som er alltid livredd for at noe kommer til å gå galt. Kommer til å bli en veldig veldig lang svangerskap. Jeg bare håper at alt går greit og at babyen kommer ut frisk etterhvert.

Tror jeg skal holde meg her litt til, virker litt tidlig for å flytte meg over til 1.trimester. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til, og må si at dere virker som kjempe greie og fantastiske snille jenter alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-)

Er sikker på at alt kommer til å gå bra jeg :)

Skrevet

GRAULERER !!! =)))

MASSE LYKKE TIL VIDERE!!

* Tar babystøv fra deg *

Skrevet

Åååååå så gøy, masse masse gratulerer, det er alltid så inspirerende å lese om alle som blir gravide:)

Masse lykke til, så håper jeg vi sees på 1. trimester snart:)

Skrevet

Kjempe masse gratulerer med positiv test:)

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Så hyggelig med tilbakemeldinger. Lurer på hvor lang tid det kommer til å ta før jeg kan slå meg til ro med at ting faktisk kan gå bra.

Synes nicket mitt er litt dum, men passer meg veldig bra.

Ha en fin helg videre alle sammen! OG lykke til!

Skrevet

Gratulerer masse :):)

Det kommer nok til å gå kjempe fint. Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til!!

Skrevet

gratulerer såååååååååå mye:-)

Skrevet

hurra!!! Gratulerer :)

*gratulasjonsklemme med håp om å smittes med litt babystøv* ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...