_Løvemamma_ Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg og samboeren min brukte aldri prevansjon før jeg ble gravid, men holdt oss til 'trygge perioder' (jada, latskap, vet det.) Dette gikk helt fint i 9 måneder, selv om vi ble dårligere og dårligere til å følge med på når det var trygt og ikke. Så en dag fant jeg en bok i bokhyllen som heter 'Boken De indre øvelsene'. http://www.librarything.com/work/4666907 Disse øvelsene så gode og ganske harmoniske ut, og jeg fant ut at jeg ville teste dem en periode for å se om det stemte at de hadde så fantastisk helsebringende effekt som det sto i boken at de hadde. To-tre uker etter at jeg begynte å gjøre dem regelmessig ble jeg gravid. Grunnen til at jeg mistenker at det kan være en sammenheng der er at den ene øvelsen vitnok skal stimmulere eggstokkene og livmoren til å bli sterkere og sunnere. Det er selvfølgelig mulig det bare var tilfeldig, men det kan jo være verdt et forsøk?
nicki82 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Så flott at det er noen som anbefaler bøker fremfor piller Det er litt dumt at ikke boken selges på en litt mer "anerkjent" nettbutikk, men det er absolutt verd et forsøk..siden jg nå går i akupunturløs tid i vente...
_Løvemamma_ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Takk takk:) Godt mulig den er å få tak i andre plasser, det var bare den første jeg fant. Min bok kjøpte jeg for 30 kr på fretex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå