Stolt alenemor til tre små Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hadde første dag av siste mens man 12. okt, og tror at jeg hadde el tors 22/fre 23 uka etter, tror jeg... Ikke noe særlig med el-slim, men ca en uke etter begynte dette "lotionaktige" utfloden, altså tors/fre denne uka.. Og det er vannvittig mye det er snakk om! Det bare renner (jada, detaljer er flott! ) og det er masse på papiret etter do-besøk.. what is it? Ikke vanlig for meg å få så mye utflod..
lenak8 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 jeg hadde min første dag av siste mens 13okt. jeg ha også sånn melkehvit utflod, men ikke sånn alt for masse. kan det være ett symtom kanskje?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 Var det jeg tenkte på jeg også, men jeg vet ikke helt..
lenak8 Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 nei, ikke jeg heller. når har du tenkt å begynne å teste da?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til mandag 9.november.. Eller kanskje teste tidlig søndag morgen for å håpe på at den kanskje er positiv da.. Da er det jo farsdag, så det hadde vært skikkelig gave på farsdagen... Vi har ei lita tulle på 8 mnd fra før, så han er jo allerede far..
Madelen_08 Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 høres koselig ut :-) jeg tror jeg har ikm rundt samme tiden, så tenker å teste da jeg også ;-) hadde vært en super gave det ja, hihi! masse lykke til :-)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2009 Lykke til deg også!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 hei:-) jeg også har slik gul lotion aktig utflod.det bruker jeg ikke å ha. har ikm denj 6 nov,så vi får se hvordan det går med testingen da jenter:-) lykke til,krysser fingrene for at utfloden er et tegn på graviditet:-)
nicki82 Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Jeg mener at det er et tegn Lykke til da, jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå