cicamica Skrevet 1. november 2009 #26 Skrevet 1. november 2009 jeg har to manchester terriere=) spent på hvordan de vil takle en baby i huset men..
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 1. november 2009 #27 Skrevet 1. november 2009 Åååå,har ikke noe særlig lyst på hund fra før da,og nå kom jeg på den vakre shetland sheepdogen jeg så på finn.....!!!!
C_Haga Skrevet 1. november 2009 #28 Skrevet 1. november 2009 Dunker. Harehund, som er livredd harer og andre skumle dyr, hehe Han er en typisk sofagris, med den kuleste personligheten Snill som et lam, men dessverre også ganske så dum. Tror fortsatt han er en liten valp som kan sitte på fanget, selvom han nærmer seg 5 år og er ganske så stor. Rullet seg i bæsj her om dagen, og løp inn i stua med det...huff huff, en fæl historie
Lilleleen Skrevet 1. november 2009 #29 Skrevet 1. november 2009 Har to herlige chihuahua tisper ) De utfyller hverandre veldig, to vidt forskjellige personligheter. Hu ene prøvde jeg å gå litt agility med, men da hun skulle ha valper skjedde det noe med bakbeinet hennes. Så måtte slutte. Men hu elsker å gå lange turer og springe løs:o) Hu andre er mer forsiktig. Går alltid rett ved oss når vi går tur.Og er ellers ei lita diva. Men det er en morsom rase )
lille frø, mor til to Skrevet 1. november 2009 #30 Skrevet 1. november 2009 Dalmatiner hannhund, 7 år gammel. Rolig hund som passer fint nå når det kommer baby i hus.
MK73 Skrevet 1. november 2009 #31 Skrevet 1. november 2009 Korthåret vorsteh, tispe på 16 mnd. Mye energi, men hun er rolig nå i forhold til hva hun har vært ;-) Super hund, selv om det er schæfer som er min rase (samboeren påstår det blir dårlig rypejakt med schæfer...).
TogT Skrevet 2. november 2009 #32 Skrevet 2. november 2009 Italiensk mynde på 3 år. En super rase som ikke krever så mye hodetrening og bare skal løpe løs litt hver dag. Etter å ha hatt flat, schæfer, border collie og div. blandingshunder som krevde endel mental trening samt ganske mye fysisk trening er min lille italiener helt glimrende å ha i hus, nå som vi ikke driver aktivt med bruks lenger.
*Ønskergjerne* Skrevet 2. november 2009 #33 Skrevet 2. november 2009 Har en St Bernhards-tispe på 2 år Skal aldri ha noe annet jeg Vokst opp med dachs og elghund - men St B er min favoritt
Gumman :-) Skrevet 2. november 2009 #34 Skrevet 2. november 2009 Vi har en Berner Sennenhund, hanne på 2,5 år. Beste hunden i verden selvfølgelig, og uten tvil rasen for meg!
ღMaritpusenღ Skrevet 2. november 2009 #35 Skrevet 2. november 2009 Vi har en liten phalene-gutt på 2 1/2 år! Verdens beste! <3
Nickey Mouse Skrevet 2. november 2009 #36 Skrevet 2. november 2009 Cavalier King Charles Spaniel. Lita black/tan tispe på 4 år. Selvfølgelig verdens skjønneste
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2009 #37 Skrevet 2. november 2009 Moro å se en til som har Tervueren, ღLykkelig & grღvid HØYGRAVID!! Hehe... Vi har en Tervuerenhann på snart 16mnd og han er rimelig vimsete for tida for å si det sånn... *Sukker litt oppgitt...* Men helt klart verdens beste hund i mine øyne;)
BabyjenteMARS<3 Skrevet 2. november 2009 #38 Skrevet 2. november 2009 Vi har en Dorset Old Tyme Bulldog ! Fantastisk hund =)
Tidligere Optimist.. Skrevet 3. november 2009 #40 Skrevet 3. november 2009 2 Rottweilere og en Boxweiler:))
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 3. november 2009 #41 Skrevet 3. november 2009 Korthåret vorsteh hann, 2 1/2 år, verdens kuleste!
MammaMø med to små Skrevet 3. november 2009 #42 Skrevet 3. november 2009 Australsk terrier på 1 år og 4 mnd:) spent på hvordan han vil reagere når det kommer en baby i huset.. han er veldig oppmerksomhetssyk i den forstand at ingen andre skal ha oppmerksomheten til meg og min samboer for lenge av gangen... (kosing,sitte på fang osv). han er sjalu av seg:) mulig han må flytte til svigermor en stund når babyen kommer.
monca*84*j12 Skrevet 3. november 2009 #43 Skrevet 3. november 2009 Artig tråd.. Jeg har to Gordon Setter tisper på 10 og 3 år, Mille og Laika.. Verdens beste hunder!!!!! Fine på jakt og fine i hus!
Julelita Skrevet 4. november 2009 #45 Skrevet 4. november 2009 Vi har en fantastisk dvergpuddelgutt som blir 2 år i februar. Verdens beste rase og verdens beste hund. ",)
En Prins + Prinsesse Skrevet 4. november 2009 #46 Skrevet 4. november 2009 Jamthund... Kjempe snill hannhund på 3 1/2 år =)
3 tette gutter Skrevet 4. november 2009 #47 Skrevet 4. november 2009 Boxertispe på 8 år. Beste familiehund ever !!!! :-)
NuttieBB Skrevet 5. november 2009 #48 Skrevet 5. november 2009 En labrador / golden retriever blanding, tispe på snart 14 måneder. Hun er utrolig snill og glad, men VELDIG lekent enda og vil leke/hilse alle vi møte på tur. Blir spennende å se hvordan det går når babyen kommer!
glamour Skrevet 5. november 2009 #49 Skrevet 5. november 2009 Jeg har en prazsky krysarik eller tjekkisk rottehund. En tispe på snart 4 år. Ser ut som en dobermann, men like liten som en chihuahua. Mer elegant utseende. ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå