Gå til innhold

Hvilken hunderase har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har russisk toy terrier

Fortsetter under...

Skrevet

Whippet.

Helt fantastisk hund, som er 12 år og nå desverre nå bo hos min mor, fordi hun hadde blitt veldig trist og lei av å måtte prøve å konkurere med en liten baby om opmerksomheten.

Skrevet

Dorset old tyme bulldog. (DOTB)

Skrevet

Bichon Frise på 3år her :)

Annonse

Skrevet

litt av hvert! hihi..faren var Husky, og vår er derfor blitt en utrolig god trekkhund, kjempekjekt på sykkeltur/skitur!

moren var gårdsblanding, de rasene de VET at hun var iblandet er pointer, greyhound, border collie og labrador, hehe. så ja, litt av hvert.

han ser egentlig mest ut som en BC/Lab blanding som har trent brystkassen litt ekstra ;)

verdens søteste gemytt på den også! men umulig å slite ut - den hunden kan løpe/leke HELE dagen uten å bli sliten. så min neste skal være litt mindre high-maintenance, hehe, siden jeg nå har (snart) to unger som skal slite meg ut også, hihi!

Skrevet

Har en nydelig Nova Scotia Duck Tolling Retriever, eller Toller på kort, som akkurat har fylt 1 år. Kjempe nydelig er han :) Men litt som Abracadabra sier: um ulig å slite ut :)

Skrevet

En cavalier king charles spaniel, en mix og en faltcoated retreiver;)

Skrevet

En heilt fantastisk Newfoundlander på snart 6 år..:)

Skrevet

Gordon Setter! Ei nyyydelig pia <3

Skrevet

En cocker spaniel hann på 8 år

Annonse

Skrevet

Alaska husky med ad/hd tror jeg:) 4 år kastrert hannhund, som er litt engstelig av seg, men verdens snilleste hund!

Skrevet

Rottweiler hann hund på 2 1/2 år. Selvfølgelig verdens herligste;)

Skrevet

Dansk-svensk gårdshund! Utrolig herlig hund =) "Det må være verdens lykkeligste hund" sier hun som arbeider i vår faste dyrebutikk..hehe..

Skrevet

Ei Rottweiler tispe på 5 år, god familiehund!

Skrevet

to jack russel terriere:) en på 2, 5 år og en på 1,5 år... kule hunder med masse energi:)

Skrevet

Vi har en vakker blond Tibetansk Spaniel tispe på snart 3 år:)

Skrevet

Vi har en Border Collie/Tervuren tispe på 6 år og en Border Collie tispe på snart 2 år :-)

Skrevet

Dachs :-P kastrert hannhund på 3år. Oppvokst med Belgisk Fårehund, tervuren og groenendael.

Skrevet

har en staffordshire bullterrier på 1,5 år :)

Skrevet

Samojed. Er bare 1 år, så enda veldig leken.

Flott familiehund, som er sover ute året rundt. God trekkhund, som elsker å være ute på tur:)

Skrevet

Vi har også en dansk-svens gårdshund som er verdens lykkeligste hund:) Jeg synes det er den mest sjarmerende rasen jeg noengang har vært borti:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...