Fødeklar med stor F Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 har dere bløt eller hard mage? jeg hadde ganske hard mage på kvelden, men nå synes jeg den er blitt bløt og blir derfor litt bekymret. På kveldene tidligere følte jeg magen struttet på en måte, men nå merker jeg ikke noe forskjell på dag og kveld...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Kommer vel an på om man har mye luft i magen eller ikke. Foreløpig er det ikke livmoren som gjør magen stor. Magen min er ikke noe særlig forandret og jeg er annengangs. Er 9+1 i dag.
Øst Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Magen min blåste seg litt opp ganske fort men er ikke så veldig hard. Fosteret mitt var ikke mer enn 21,8mm i går på UL. Da var jeg 9+0. Så det er ikke store greiene enda.
chili_ Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har hatt ganske løs mage helt fra starten, det er først den siste uka at det er blitt litt hardere. Men kan gå på do ganske mange ganger om dagen i perioder. Tror ikke det er noe farlig, jeg er bare glad jeg hvis jeg ikke blir plaget med hard mage så tidlig. Drikk masse vann! Jeg er heller ikke så oppblåst på kveldene, tror det kommer an på hva jeg har spist. Apetitten er veldig dårlig, og jeg har mer lyst på junk en tidligere, spiser sunt til vanlig. Godteri har jeg derimot ingen sug etter nå heldigivs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå