Musemor med tre søte små Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Noen som har prøvd begge???? Har tidligere brukt de fra billige-tester, og egentlig vært fornøyde med de, men denne gang prøver jeg de fra babyline siden de er billigere. Etter kalenderen skal jeg ha eggløsning i morgen, jeg har EL-smerter og EL-slim idag. EL-testene fra babyline er negative. Jeg pleier å teste positivt på EL-tester 2-3 dager før eggløsning. Skjønner ingenting her, jeg. Har EL-strimlene med 30 Uml/ml følsomhet. Valgte dem siden det er samme følsomhet som de fra billige-tester. Noen andre som har prøvd begge og som kan hjelpe meg?
AnnaA+T Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Hei.. Jeg har bare prøvd de fra babyline..og fikk aldri positive med de. Derfor testet jeg med CB i tillegg..Fikk to dager med positive fra CB..men begge disse dagene var de fra babyline negative..så jeg stoler ikke på dem.. Det er hvertfall min erfaring :) Lykke til denne pp`n
Lille diamant Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Mener du Babytime.se? For de prøver jeg denne pp'en, og har enda ikke fått positive EL-test på tross av at jeg både har EL-slim og smerter. De fra billigtester har slått ut hver mnd, og siden jeg ble gravid så må jo det ha stemt. Men nå begynner jeg virkelig å lure her..for kommer såvidt en svak strek tilsyne, og jeg kjenner jo at jeg har EL nå. Valgte og de med normal følsomhet, men lurer jammen på om de ikke er sensitive nok her!
Musemor med tre søte små Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Ja det var Babytime.se jeg mente. Da har du samme problem som meg. Får opp en test strek, ja, men den er svak. Smerter og slim har jeg. Var litt sterkere strek i kveld, men fremdeles langt fra positiv :-( Aldri problemer med de fra billige-tester.
Lille diamant Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Nei er skikkelig skuffet jeg nå..bestillte en sånn pakke med 28 el-tester og 10 grav.tester...så det var jo skikkelig dumt om de ikke virker engang Tror det blir å bestille de andre fremover, selv om det er litt dyrere der. Er på dag 17, så skulle jo absolutt hatt EL til nå!
AnnaA+T Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Ja, mine er fra babytime.se Sånne små grønne strimler.. Fikk aldri positive med disse.. Så jeg ville byttet de med enten CB eller noe annet som dere stoler på
Musemor med tre søte små Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Ikke positiv idag heller. Har veldige EL-smerter, nesten mer enn jeg pleier. Har også endel EL-slim. Selv om testen ikke var positiv idag, så var test-streken sterkere, og det man er på jakt etter er jo en økning i LH-hormonet. Og siden disse har vært blenda-hvite før EL, så kan jo det at det faktisk kommer opp en strek bety positiv, selv om den ikke er positiv etter bruksanvisningen. Dvs. test-streken er svakere enn kontroll-streken
AnnaA+T Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Men jeg tror kanskje de er sånn..for jeg fikk opp en sterke strek under EL..men allikevel ikke like sterk som kontrollstreken..ganske tydelig forskjell på de to.. Så du har sikkert EL nå da..Jeg hadde EL smerter de to dagene jeg testet positivt :) Lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå