Madelen_08 Skrevet 2. november 2009 #26 Skrevet 2. november 2009 Masse lykke til med prøvingen & testingen jenter! =) * Krysser fingrene for oss alle at vi får posetive tester *
Tøvsjura Skrevet 2. november 2009 #27 Skrevet 2. november 2009 Er ikke fylt 21 enda (1,5 mnd til) og er heltidsstudent frem til desember, da er jeg ferdigutdannet. Samboeren min er 26 og vi har to barn, en gutt på 3 og ei jente på 9 mnd - vi ønsker nr 3 i løpet av neste år :-) Er ennå ikke i noen prøveperiode for jeg har ikke fått kontroll på syklusen etter fødsel og endt prevansjonsbruk, men håper jeg får det snart slik at vi kan prøve igjen :-)
optikerstudent88 Skrevet 2. november 2009 #28 Skrevet 2. november 2009 Jeg er 21 og student, samboer 24. Studerer optometri og ønsker nå veeeeldig en liten en i studietiden. Mest pga tid og tilgjengelighet Er i slutten av første pp..krysser fingrene, ikm 6.11 !!
Anca20 Skrevet 3. november 2009 #29 Skrevet 3. november 2009 hei der morro og se det er andre 19 åringer også her inne som prøver vi har prøvd siden juli i fjord så er over et år nå uten resultater.. kjempe kjipt.men man må jo bare håpe på positivt neste gang.. venter ikm 5 nov.. men tr kommer nok denne gangen og.. håper det klaffer for deg fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå