Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt ensom og kanskje litt ung her inne...

Litt om meg:

Jeg er 22 år og er fulltids student på høyskolen i Bergen hvor jeg studerer til å bli maskiningienør. Har en sønn på 1 1/2 år som ble født 19.05.08, han var ganske uplanlagt, men var veldig velkommen. Nå er vi litt giret på å få en til før det blir så ALT for stor aldersforskjell mellom nr 1 og nr 2.

Jeg er inne i min første pp og er helt ny på dette her siden første mann bare skjedde :oP Skummelt og kjekt på samme tid.

Kjekt om det finnes andre litt "unge" her inne som har lyst å prate litt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi er inne i vår 11 pp, og peøver på nr 1. Gleder oss så mye til det blir vår tur, hadde jo ikke regnet med at det skulle ta sååå lang tid, men vår tid kommer vel en gang. Hadde en sa i mai, og jeg husker så godt hvor uvirkelig det var å stå der med den positive testen i hånden, gleder meg til den fllelsen igjen:D

Håper det går fortere for dere!

Skrevet

Satser på at det skal gå fort denne gangen, men man vet jo aldri. har jo aldri prøvd før så jeg er litt usikker på hvordan vi skal gå frem. Håper det ikke kommer til å ta så veldig lang tid for jeg (og samboeren min) er så utrolig utålmodig, alt skal helst skje med en gang når vi har bestemt oss for noe.

Er forresten fint å se at det er andre på min alder her inne. :o) det klaffer nok for dere snart... Det er jo bra at du har hatt en positiv test før da, selv om det endte med en sa. Da vet du jo i alle fall at det er mulig :o)

satser på at det klaffer for oss begge om ikke så altfor lenge.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er 21år, og jeg og sambo prøver på vår første:) Fant ut jeg var gravid i juni etter 11pp, men mistet i MA nå i august. Men vi er i gang igjen med prøvingen, 2.pp etter MA nå:)

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

uff, så utrolig kjedelig det må være å miste etter å ha prøvd så utrolig lenge... Håper det ikke tar så lang tid før spiren klamrer seg fast denne gangen da :o)

masse lykke til. krysser fingerne for dere.!

Skrevet

er 19 år og prøver på nr 2.. syntes ting tar tid:( men må vel bare smøre oss med tolmodighet.

Skrevet

heihei og velkommen =) =)

jeg er 19 og min forlovede er 21. vi har en datter som snart fyller 2!!! =) hun var også "uplanlagt" for å si det sånn. nå prøver vi på nr 2 for samme grunn som dere ;) er greit at det ikke blir så altfor stor forskjell.. ;)

vi er vel inne i vår 6. eller 7. pp! eller det vil si at jeg har ikke gått på prevensjon siden mai da vi mistet i MA. men har ikke prøvd sånn intenst på å bli gravid da =) kommer også fra Bergen! =)

Skrevet

Jeg sluttet på pillen forrige måned, men er ikke helt kommet inn i dette prøve greiene så om vi blir gravid på første pp så blir jeg temmelig sjokkert...

IKM er i uke 47 en gang, tipper sånn ca 18 nov. Er litt spennende dette her :o) Når tester dere?? ;o)

Skrevet

Jeg er "bare" 21 år gammel og jeg er også student, men har ikke funnet ut hva jeg vil bli enda..:b

Har vært sammen med samboeren i snart 2 år nå, og nå har vi begge lyst på en liten en:)

Jeg er også helt fersk her inne, så jeg vil gjerne ha noen å prate litt med, for er jo så mye jeg ikke vet, så mye jeg vil spørre om. Og så er det så kjekt å snakke med non i samme situasjon, noen som forstår deg: )

Vi har prøvd siden april/mai i år, men har ikke lyktes enda...

så jeg blir nok værende her inne en stund til.. hadde håpet på et sommerbarn, men ser ut til at tiden rinner ut:b

Skrevet

Hei :)

Jeg er 24 år - å prøver på nr 1 :D

vært prøver siden sommeren 2007 - så spent på om det ikke kan skje noe snart da :P

Skrevet

Jeg er 24 år - å prøver på nr 1 :D

vært prøver siden sommeren 2007 - så spent på om det ikke kan skje noe snart da :P

Skrevet

Hei! jeg er 23 og har enda ikke hatt noen pp.

Fikk bekreftet for to dager siden at han og endelig var klar for barn nå! (og jeg hadde EL onsdag 28 typisk)

så håper neste EL blir dagen vår, selv om det sikkert kan ta litt tid :) Men man vet aldri :) han er litt bekymret for dette j... svinet men håper han får roet seg ned og at vår 1. prøveperiode blir november 09 :)

Lykke til :)

Skrevet

Velkommen hit, og masse lykke til med prøvingen!:)

Jeg er 23 og jobber som lærer på spesialskole. Vi prøver på nr 1, er i 38pp. Skal snart i gang med prøverør, og håper at det snart blir vår tur:)

Skrevet

jeg er 24:) vi er i 5 pp, akkurat hatt El, så håper det klaffet:) Vi prøver på vårt første barn(";)

Skrevet

heihei!

Jeg er 23 år og vi prøver på nr. 2!

Giftet oss i fjor sommer med 7mnd gravid mage! og samboere i 7 år nå:-)

Ting tar fryktelig lang tid her da jeg har laaange sykluser, så vi begynte prøvingen på 1. mann for godt og vel 3 år siden, gutten vår kom til verden 26.09.08, og vi har prøvd på nr 2 siden da. (mer eller mindre)

Vi gleder oss enormt mye til å få barn igjen, det er helt fantastisk! og vel verdt ventetiden.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 23 år og har en liten gutt på 15 mnd. Vi har prøvd i 3 mnd på nr 2, så er ikke så langt inni prøvinga. Testa negativt idag :( Jeg som virkelig hadde trua nå! Hehe... Men en dag så skjer det! :)

Skrevet

Jeg er 23 år og fulltids student på UiB. Kutta ut prevensjon i sommer og ble gravid i 2 pp. Hadde desverre en MA med påfølgende utskrapning, blødninger og fæle smerter for halvannen uke siden.. Kroppen er nå tilbake i normal form, og vi håper veldig på at det klaffer igjen om ikke så lenge!! Har akkurat flyttet inn i nytt hus, og har planlagt det meste til vi forhåpentligvis blir tre i familien til neste år=)

Lykke til med prøvingen til alle!!

Skrevet

Det er jo morsomt å se andre som studerer og planlegger familie samtidig :o) Er litt stress, men mer givende enn noe annet :o) Jeg har en sønn på 17 månder ;o) Går du på 1, 2 eller 3 året? Jeg holder på med andre året nå og satser på å ta permisjon neste år for å være hjemme med et lite knøtt.

Krysser fingrene for at det går bra om ikke så altfor lenge :o)

Skrevet

Jeg er 23 år, bor i Salten i Nordland, og gift med gubbelure:) Han har ei pie fra føra på 5 år, så dette blir første felles:)

Er i 2 PP nå, men hadde lengre syklus en antatt sist (34dg), så tror nesten ikke den kan telles med. Er den like lang denne gangen og, rykker nok en EL..

Men som en venninne sa for mange år siden: "enn skal ikkje grete over spilt sæd!" Eller?

Lykke til jenter, detta skal vi få til:)

Skrevet

Er mye stress synes jeg.. iallefall siden jeg har hatt veldig mye problemer pga aborten jeg akkurat har hatt.. det har vært en hel historie:( har egentlig bestemt meg for å kutte ut 1 av 3 fag. har mista for mye forelesninger i fagene, og dette faget jeg nå slutter i, trenger jeg ekstra mye tid for å få til.. (matte..) jeg er faktisk i 1.semester på min høyere utdanning. har en grei utdanning fra før, men føler meg ikke helt "ferdigutdanna".. hehe. så nå blir det 5 år til..

Skrevet

så koselig da LilleToa, kansje vi kan bli kjent da. kjenner ikke så mange i min situasjon rundt her.

Skrevet

wow, 5 år til?? jeg er lei etter 2 året.. hehe, ja matte kan være noe drit. det eneste som hjelper er konstant lesing og å møte opp i forelesningene. Jeg går på maskiningienør så her har vi et nytt mattefag hvert semester :-P begynner å bli vant til det nå..

hehe, imponerende at du skal ta fatt på en 5 års utdannelse :o)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 19 år, og prøver på mitt første barn =)

Jeg har ikm 13 nov ca, noen andre? hadde vært kos.

Skrevet

Jeg er 22 år (snart 23) og prøver på vårt andre barn. Jeg har en jente som fyller 3 år i desember.

Vi er på 1pp nå. Testet negativt på fredag + har hatt skikkelig mens smerter, skulle hatt mensen på lørdag... Har ikke fått det enda da, så er litt usikker nå .... Håper hvertfall prøvinga ikke tar så lang tid ;)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

hei.. eg er 22 år, har ei datter på 3 og kanskje en til i magen:)

tok en test i dag.. svakt pos.. er ett innlegg med bilde her en plass:p

så du er nok ikkje ensom under 25... er nok en del andre her og:)

masse lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...