Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt ensom og kanskje litt ung her inne...

Litt om meg:

Jeg er 22 år og er fulltids student på høyskolen i Bergen hvor jeg studerer til å bli maskiningienør. Har en sønn på 1 1/2 år som ble født 19.05.08, han var ganske uplanlagt, men var veldig velkommen. Nå er vi litt giret på å få en til før det blir så ALT for stor aldersforskjell mellom nr 1 og nr 2.

Jeg er inne i min første pp og er helt ny på dette her siden første mann bare skjedde :oP Skummelt og kjekt på samme tid.

Kjekt om det finnes andre litt "unge" her inne som har lyst å prate litt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi er inne i vår 11 pp, og peøver på nr 1. Gleder oss så mye til det blir vår tur, hadde jo ikke regnet med at det skulle ta sååå lang tid, men vår tid kommer vel en gang. Hadde en sa i mai, og jeg husker så godt hvor uvirkelig det var å stå der med den positive testen i hånden, gleder meg til den fllelsen igjen:D

Håper det går fortere for dere!

Skrevet

Satser på at det skal gå fort denne gangen, men man vet jo aldri. har jo aldri prøvd før så jeg er litt usikker på hvordan vi skal gå frem. Håper det ikke kommer til å ta så veldig lang tid for jeg (og samboeren min) er så utrolig utålmodig, alt skal helst skje med en gang når vi har bestemt oss for noe.

Er forresten fint å se at det er andre på min alder her inne. :o) det klaffer nok for dere snart... Det er jo bra at du har hatt en positiv test før da, selv om det endte med en sa. Da vet du jo i alle fall at det er mulig :o)

satser på at det klaffer for oss begge om ikke så altfor lenge.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er 21år, og jeg og sambo prøver på vår første:) Fant ut jeg var gravid i juni etter 11pp, men mistet i MA nå i august. Men vi er i gang igjen med prøvingen, 2.pp etter MA nå:)

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet