Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 12 dpo... tappen er høyt oppe, liten og lukka. Tempen holder seg fint oppe, enn så lenge.. Og dumme meg sko holde meg til ikm før eg testa..mhm! Særlig! Haha! Gubben sove alltid lengre enn meg, så da finner me ut at "Hm..ta en test. Det e kjekt!" Haha. Anyway...veldig svak strek. Nesten usynlig! Kom bedre til syne når testen tørka. (og bruker nå andre tester enn eg har fått falske positive på!!) .....huff...like ikkje å tro sånn. Skummelt! Tenk om eg faktisk er gravid da?! Har jo ingen symptomer. Litt overfølsomme nippler kanskje, men det finne dei nå på å være når som helst, syns eg.. Ingen murring... Nothing.....Hm! Ja, også når eg hadde lagt meg i går så lå eg og drømte om det deilige kalde vannet eg skulle drikke i dag!! Haha!! Fått heeeilt avsmak fra cola bl.a. Smaker bare...ikkje! Vann..mmmmmm... Hehe. Jaja.. Bestilt flere tester og eg! : D Greit med å tempe, for da ser en liksom om tanta kommer..
nicki82 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 befinner meg i samme situasjon som deg..bortsett fra svakt positiv test-delen. tok en digital cb igår kveld...ikke gravid. småkvalmen forsvant, fin og høy temperatur..mulig jg har testet for tidlig/for sent på dagen...jg vil egentlig vite om det er det ene eller det andre nå!!! det virker jo positivt for din del krysser fingre for at streken blir mer synlig, og at spiren klorer seg fast i laaaang tid klemmmmm
Lille diamant Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Oj, så spennande da! ska håpa for deg eg, høres ihvertfall ut som du e gravid! Kjenne igjen det med å drikka kaldt vann, for mista heilt lysten på kaffi og andre ting eg pleide å drikka ;0) Så ska kryssa fingrane for dokke begge to, Nicki og Drømme Lykke te med testing då!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Takkeer begge to! Men har hatt sånn klokketro heile syklusen. Hehe. Litt slitsomt det og! Hehe. Blir aldri fornøyd vettu... Jaja! Ska nå bare kose meg i helga nå og slappe aaav! Kjenne som sagt ingenting ikroppen. Finnes ikkje ubehag noen plass!! Hehe. Må da være et godt tegn det og? Haha. Håpe på alt Trallalaaa...!
Musemor med tre søte små Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Å så spendende. Håper virkelig du er gravid. Husker jeg syntes så veldig synd på deg forrige syklus som ble litt lang. Nå må det da bli din tur. Jeg hadde forresten ingen symptomer på graviditet når jeg ble gravid med guttungen, så det ha ikke noe å si. Lykke til
spirehåp Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 ååååååååååå spennende, håper virkelig du er gravid!!!!!!!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Så göööyyy!!!!!!! :-D Tipper di blir med meg inn på 1.tri til uke, jeg Hvisker forsiktig: *grattis* jeg! Som folka sier til meg her inne: sen strek er en strek! Men skjönner deg godt, tör nesten ikke tro det selv. Jeg har mye symptomer faktisk, spesielt kveld/natt. Hadde ikke det sist graviditet, kun ömme pupper, så det föles litt rart nå:S Ikke tvil bare pga symtomene, for det trenger ikke ha et döyt å si:) Når er IKM da? Var det sånn at du ikke visste pga ustabil syklus?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ikm er på mandag ca. Temper så har et klart hopp for 12 dager siden. Hehe. Men..hadde et lite fall og stigning 6 dager etterpå igjen, så det kaaan jo vær det var el..men e da evt.6 dpo..(ev.t en liten festedip som det så fint kalles) El har eg definitivt hatt ser eg på tempen!! Wohoo!! så...har en stooor blall oppi halsen i dag, kjenne eg. Hoho. Har ikkje turt å sagt noe te mannen ennå. Har som sagt litt av en historie med tester, så eg tror ikkje automatisk på en strek eg ass! Hehe. Eg må ha mer farge! Og disse symptomene ja. Hehe. Tar det som et symptom at eg ikkje kjenner noenting eg Ingen murring, stikking eller noenting siden rundt el. Fantastisk!! Hehe!! Hadde så mye vondter sist, når eg hoppa over en syklus at eg trodde jo eg sko dø innimellom. Så...definitivt et godt tegn for meg! Hihi.. *krysse fingrene for megsjøl* :D:D:D:D Hååååpe eg får blir med deg inn Og Gratulerer hvis eg glømte å si det på tråden din Hvis ikkje... Gratulerer igjen *wheeeee* *spire i magen din*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Åååååååååååååå jente du vet nå og holde spenningen her inne på topp må jeg si..........hehe Håper virkelig den følelsen din er riktig og du sitter der med en skikkelig positiv test om ikke så lenge....... Stor varm klem:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Kommer med et forsiktig "takk", jeg da
Carina har to små gull Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Hei Drømme Håper du kommer over å joiner meg på 1 trimester Er innom her å følger med, blitt så vant til å henge her inne at jeg klarer ikke la være Ville bare si at jeg hadde heller ingen symptomer på at jeg var gravid og har det forsåvidt heller ikke nå. Stikker litt innimellom. Drysser babystøv...
Gjest Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 åååh, så spennende da Drømme!!: ) Håper virkelig at du er blitt gravid:D Sier et lite gratulerer da, til så lenge;p
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. november 2009 #13 Skrevet 1. november 2009 Håper du er gravid vennen, det fortjener du virkelig. Krysser alt jeg har for deg. Stooor klem
Madelen_08 Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Håper du er gravid, skal krysse fingrene for deg :-) Husk å oppdatere oss da !! =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #15 Skrevet 1. november 2009 Hvordan går det, Drömme-stressless? Tatt noen ny test? Jeg har troa på deg :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 1. november 2009 Har fått min egen tråd oppi her Hehe. Full oppdatering der
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 1. november 2009 #17 Skrevet 1. november 2009 Huff nei, dette er jo hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!!!! Kan ikke bli bedre enn dette Drømme Ønsker deg lykke til. Satser på at testen blir enda mer synlig. Og så må jeg jo få gratulere deg! Dette er definitivt positivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå