to snart tre Skrevet 31. oktober 2009 #1 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Jeg er ruger på 2 fryseegg, og er i dag kun på rugedag 4 (hadde innsett tirsdag). Stikker og strammer mildt noe her og der gjennom dagen, og hver gang kvekker jeg til med tanker som "åh, kan det være noe bra ?", "åh ,er det et dårlig tegn ?". Og føler meg derfor som en voodoo dukke på film. Føler at det avhengig av "hva/hvem" som stikker/strammer i meg om resultatet blir positivt.:=) He he.... Beklager, måtte bare få ut litt stim. Denne ventetiden er GRUSOM. Var helt rolig på alt frem til innsettdagen og tenkte at nå hadde jeg et forsøk bak meg og viste hva jeg gikk til, og vips.... så begynte tankene på spinne for full fart etter eggene var satt inn! Det er jo så lenge til testdag (og skal forsøke å vente med å teste til faktisk testdag 14 dager etter innsett).... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140900194-jeg-f%C3%B8ler-meg-som-en-utslitt-voodoo-dukke-i-rugetiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønsker en liten spire Skrevet 31. oktober 2009 #2 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, Må bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier! Jeg satte inn to egg på onsdag og er allerede gal av å vente... Dette er mitt tredje forsøk, så skuffelsen fra de to første sitter godt i minne. Derfor blir hver eneste dag en berg og dalbane. Hadde bestemt meg på forhånd å ikke håpe for mye, for å unngå å bli altfor skuffet. Men med en gang jeg fikk satt inn to fine egg (4 og 6-delt) kunne jeg ikke la være å tenke at denne gangen kan det faktisk gå bra! Lykke til med ventetiden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140900194-jeg-f%C3%B8ler-meg-som-en-utslitt-voodoo-dukke-i-rugetiden/#findComment-140900922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå