Itsrejk Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Og hva gjør dere med babyen? Her har småtten rom på forsida av huset, og der blir det garantert stor trafikk i dag...ikke få ganger ringeklokka kommer til å plinge. Tror vi må la vinduet på rommet han være lukket til trafikken har gitt seg. Med en åtteåring i hus sier det seg nesten selv at halloween må markeres. Vi velger å gjøre mest mulig moro ut av dagen, vi. Inviterer noen kompiser av storebror (med voksent følge om de vil) til halloweenfest, serverer skikkelig grøssemiddag, tenner oransje lys, lager og setter ut gresskarlykt, spiser edderkoppmuffins osv. Selv om tradisjonen er ganske så fremmed for oss voksne ser jeg på det som en fin anledning til å lage en artig kveld for ungene. Hva gjør dere i kveld?
Ranni Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Nope, ikke har vi kjøpt inn godis heller. Kanskje må vi finne på noe når lykketrollet blir større, men tar det når den tida kjem.
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Her blir det ingen feiring i det hele tatt. Jeg skal lese til eksamen og mann og barn er hos besteforeldrene. Har kjøpt inn litt godis hvis noen skulle ringe på, men regner ikke med det største rushet.I fjor var det vel 3 stk innom;) Når hun blir større derimot, regner jeg med at vi kommer til å markere. Som dere gjør, så er det en super anledning til å finne på masse moro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå