Gå til innhold

Er søren meg gravid jeg...

Anbefalte innlegg

Ingen symptomer, bortsett fra et kraftig blått kryss i dag morges. Helt annledes enn forrige gang, da hadde jeg masse murringer, ømme pupper og kjente på hele kroppen at noe var i ferd med å skje. Denne gangen - ingenting... Men - testen er POSITIV og vi er SUPERLYKKELIGE!!!

Lykke til dere andre som driver i ruge-vente-testebransjen for tiden. Dette spillet er ikke for pyser!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140900019-er-s%C3%B8ren-meg-gravid-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med vellykket graviditet.

Så hyggelig å høre at det er mange som lykkes her inne for tiden... håper den gode trenden kan holde seg et par uker til (er ruger på rugedag 4):=)

Masse lykke til med svangerskapet og den voksende spiren i magen!!!

Gratulerer så mye med positiv test:D

På alle mine forsøk har jeg hatt mye murringer, og har jo bare testet negativt, så for meg tror jeg også det hadde vært positivt å ikke kjenne noe særlig;o)

Ønsker deg masse lykke til videre med svangerskapet!

Så fantastisk - gratulerer så masse, håp i magen :-)

Rart, jeg har opplevde akkurat det samme som deg: Jeg har hatt masse murringer, ømme pupper, halsbrann og så videre i alle forsøkene mine, og har følt meg ganske så gravid. Men niks, det har aldri vært noen ting. Så, i det siste forsøket for en mnd siden, kjente jeg absolutt ingenting! Ikke et snev av ømme bryst en gang! Og så fikk jeg til min store forbauselse positiv test :-) Jeg var overbevist om at jeg ville måtte ha masse symptomer for å ha sjans til å ende opp med positiv test, men det var altså det motsatte som skulle til.

Du må kose deg masse framover!

Annonse

Annonse

oja, det var slik det var.. Men uansett, nå er du gravid, det er jo fantastisk!! Mange som har klart det nå, blir litt redd at det ikke meg også fordi alle kan ikke liksom klare det samtidig...

jaja, jeg tester sikkertr i morgen. hadde forresten kjempe vondt i magen i natt, helt forferdelig, får håpe deet er livmoren som jobber med å utvide seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...