Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg legger også englekort, så kan hjelpe deg nå å da om det blir mye til deg! Men jeg er helt fersk på dette, men kan ta noen, jeg bruker lang tid på og tolke kortene og få inn følelsene, så max 2 pr dag, å kunn de som har nick/navn siden jeg bruker det til å konsentrer meg inn i kortene )
Joyfull Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Hei hei.. Lyst å se litt i kortene for meg?? Om du ikke kan/ vil så er det heelt i orden altså =) F: 16.12.87 Han: 18.11.84 Er så spent på om vi er gravid evt om vi blir det i nær framtid På forhånd takk..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Hei Håp! Så kjempefint! Da er vi to som er ferske da. Skjønner godt at du setter max 2 pr dag, for her om dagen hvor jeg tok fler, var jeg helt "kjørt" resten av dagen. Viktig å passe på å ikke tømme ens eget lager, samt å rense seg. Kos deg med å legge kort fremover. Fint at vi er fler som bruker englekort. Hvilke englekort er det du bruker? Engle
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hei Sheagirl! Jeg har ikke anledning til å legge kortene nå i helgen. Må være alene når jeg driver med dette for å finne roen. Om ikke "håp" gjør det for deg, skal jeg prøve å gjøre det i begynnelsen av uka. God helg Engle
Joyfull Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Oki, tusen takk for det Legger også englekort =) Er ei stund siden jeg har lagt nå, for jeg har hatt litt "ego" tid Men skal starte igjen om ikke så veldig lenge
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg legger englekort som heter Budskap fra dine Engler av Doreen Virtue. Tror de er de samme som du har, jeg syntes jeg kjente igjen navnene på kortene dine.... Jeg sender pm til alle jeg spår... Så hver nøye med å tømme postkassen... ) Trenger ikke fødselsnr, kunn nick eller navnet ditt ) Starter Sheagirl imorgen jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå