Gå til innhold

Hjelp! har blødd litt!

Anbefalte innlegg

Jeg får helt hetta siden jeg er ganske grønn på dette området og har snakket litt med en lege i går...

Jeg er 7+0 uker i dag og blør ikke direkte, men det er striper av blod i utfloden inne i kjeden min og den har blitt litt mørkere til tider. Jeg er ingen store unormale smerter, men det plager meg også litt at jeg ikke helt har de samme symtomene nå som for 3 dager siden...

Legen sa det bare kunne være soppinfeksjon eller noe som bare måtte ut og at jeg burde kontakte lege for tidlig UL på mandag. Men hvis jeg får en større blødning kan alt håp være ute så jeg må følge nøye med. Og d er summelt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140899967-hjelp-har-bl%C3%B8dd-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke bety noe, dette kan gå helt fint :)

jeg blødde mye i uke 6, legen fortalte at dette var en spontanabort. Ble sendt på sykehuset i uke 7, Gynekologen som undersøkte meg sa at her var det ikke håp om å finne liv. MEN på ultralyden var det et lite foster med bankende hjerte og alt så bra ut!

har forsatt brunlig utflod. og fikk ingen svar på korfor eg blødde. Men det jeg følte var værst, var det å gå i uvissheten og ikke vite om det var liv eller ikke.

lykke til på ultralyden uansett, håper du får et posivtivt svar du og :)

Hei,

Vet hvordan du har det. Jeg har selv hatt noen smblødninger et pr dager og ellers en del brunt utflod, er nå 7+5 og var på ul i går pga dette. Da så jeg et bankende hjerte og alt var helt fint.

Jeg har hatt celleforandring og det kunne være en forklaring på at jeg hadde småblødninger, da er vist slimhinnene ekstra sarte. Det kunne være det samme ved medisiner og andre tidligere underlivsplager. Men så skal det også sies at før jeg hadde småblødninger så kjente jeg masse strekk i livmoren så det kan ha vært smårifter.

Så lenge du ikke blør masse eller har smerter vil anbefale deg å bare slappe av og vente til du har ul. Skjønner at det er vanskelig!

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...